niedziela, 18 stycznia 2015

Wianek z wikliny i mchu

Witajcie
w to niedzielne przedpołudnie:).
Wczoraj trochę odpoczęłam, nadrobiłam domowe zaległości i zrobiłam sobie wianek
z domkiem, którego zazdrościłam każdemu kto takowy domek z wiankiem posiadał :)
Oj bardzo zazdrościłam i "zazdraszczałam" i postanowiłam, żetak dłużej być nie może, że muszę coś z tym zrobić i zrobiłam.
Wianek wisi na brązowej ścianie i wygląda świetnie.
Jestem z niego bardzo zadowolona, bardzo bardzo bardzo, zastanawiam się tylko na przemalowaniu domku z białego na brąz, ale wydaje mi się że ten kontrast fajnie podkreśla charakter wianka.
Radosny nastrój i przywołuje na  myśl słonko.
Miłej niedzieli.
 






23 komentarze:

  1. Edytko wianek i domek bajka:-) Ja bym osobiście nie przemalowywała domku na brąz, no chyba, że zrobiłabym tylko brązowe przecierki, ale całość byłaby biała. Pięknie kontrastuje na tle pozostałych elementów. Teraz ja "zazdraszczam" wianka z domkiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny , teraz Tobie bedą zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! :) Wcześniej nie widziałam takich wianków z domkiem, więc chyba dopiero teraz zacznę "zazdraszczać" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny- nie zmieniłabym koloru domku! I co najważniejsze- jest dokładnie taki, jaki chciałas! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny wianuszek, jest idealny, nie zmieniaj koloru domku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny wianek:)
    Kolorek domku jest idealny, nie zmieniaj go:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wianek pozdrawiam słonecznie z biebrzmilskiej krainy

    OdpowiedzUsuń
  8. Biały domek jest, jaki ma być, wspaniale odbija się w tym wianku. Nie zmieniaj, chyba, że bardzo chcesz.
    Całość świetna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Biały jest ok :) Ja bym zostawiła. A całość komponuje się świetnie i teraz to Tobie trzeba zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wianek:) To teraz ja Tobie "zazdraszczam":) biały domek pięknie się tutaj komponuje i nic bym nie zmieniała, a na pewno nie przemalowywała na brąz. No chyba że brązowe przecierki, które kocham:) buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. Edytko śliczny uwiłaś wianek.Powiedz mi kochana skąd masz taki soczysto- zielony mech,bo mój to niestety taki nie jest .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że wreszcie masz taki wianek, jaki Ci się marzył!:)
    Moim zdaniem ten domek w białym kolorze wygląda fajnie ;) tak jak piszesz, daje ciekawy kontrast, jakby był brązowy, to pewnie by się wtapiał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tak myślę ,że nie trzeba nic zmieniać z kolorkiem budki, bardzo ładny wianuszek, wiosenny bardzo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiało wiosennym wietrzykiem:) Śliczny wianek

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo optymistyczny zestaw! Jak dla mnie domek powinien zostać biały ale kto wie może i w brązie byłoby mu do ściany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowtye! czego Ty nie stworzysz ? :) śliczny i wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  17. No, to teraz my będziemy zazdrościć Tobie :).

    Wianek cudny i mi się podoba biały domek :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, tyle zieleni, aż człowiek myśli o wiośnie:) Ptaszki mają gdzie mieszkać, na pewno podoba im się biały domek:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.