środa, 7 stycznia 2015

styczeń ale kto mi zabroni:)))

Witajcie,
dalej wdrażam swoja ideę szczęścia i radości.
Dopiero 7 dzień nowego roku, ale może wytrwam do chociaż końca miesiąca.
Wiem że mamy styczeń i na Wielkanoc jest za wcześnie, ale  mam wysłać 3 paczuszki w zabawie "podaj dalej", w związku z tym, że Boże Narodzenie już poza nami a Wielkanoc przed nami, postanowiłam włożyć do paczuszek akcent wielkanocny.
Może dziewczynom przydadzą się takowe pisanki do koszyczków:).
Jajeczka starałam się zrobić najlepiej jak potrafiłam, mam nadzieję, że moje surowe jurorki pozytywnie ocenią końcowe efekty, oczywiście jak już paczuszki do nich dotrą, a oceny  bardzo się  obawiam, nie wiem czy sprostam, ale może mi się uda. Czas pokaże.
tymczasem próbka tego co dziewczyny znajdą w swoich paczuszkach tu poniżej.
Miłego dnia i uśmiechu od ucha do ucha:)))
 






18 komentarzy:

  1. Edytko, ależ nikt nie myśli by Ci zabronić w styczniu pokazywać taaaaaaaaaaaaaakie cudne jaja.Zrobione z dużą starannością, będą ozdobą w świątecznym koszyczku, pośród innych pisanek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pisanki!! Aż chciałoby się już wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :) Masz rację z takim cudeńkami należy szybko startować! Są piękne :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całą pewnością będą zadowolone. Skąd bierzesz te śliczne grafiki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli jednak miałam rację, jak napisałam niedawno, że zaraz będą pisanki :)))
    Są śliczne i wywołujące uśmiech :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dziś zaczęłam kombinować wielkanocne ozdoby ,więc nie za wcześnie , a pisanki śliczne .:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo... niech tylko skrytykują, ja im pokażę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już się nie mogę doczekać ..... już nogami przebieram :)
    Sama dziś wysłałam paczkę więc też komuś niespodziankę sprawię :)
    Edytko może nie uwierzysz ale wczoraj wyciągnęłam moje styropianowe jajeczka , to musiałyśmy się myślami ściągnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne jajeczka Ci wyszły Edytko a myślę, że dziewczyny będą szczęśliwe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ nikt Ci nie zabroni! tym bardziej,że to takie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. A i pewnie! Trzeba robić wcześniej :) Ja właśnie się obkupiłam bombkami na poświątecznych wyprzedażach :) Pisanki wyszły naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z całą pewnością będę dumnie prezentować Twoje pisanki w Wielkanocnym koszyczku a później na stole :-) Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.