wtorek, 20 stycznia 2015

Słodkie Aniołki

Witajcie, 
dziś na śpiąco, 
śpię na leżąco, śpię na stojąco, śpię na jedząco ....śpię....
mogę spać w każdym miejscu, w każdej pozycji i o każdej porze.
Cięzko mi oczy trzymać otwarte:)
Chyba przesilenie mnie dopadło nie wiem zimowe? wiosenne?
 ale wiem że przesilenie.
Może jak wiosna zawita pełną parą to się dobudzę, a na razie stary niedźwiedź mocno spi.... mogę sobie zanucić i po oderwaniu się od sennych marzeń wrócić do rzeczywistości.
Trzeba.... bo cały dzień trzeba funkcjonować, miłego wyspanego dnia Wam życzę.
 
 






25 komentarzy:

  1. Ale aniołki nie wyglądają na zaspane! Są śliczne, o wesołym spojrzeniu. Miłego dnia. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. hi, hi, właśnie wczoraj usłyszałam, że 19 stycznia to jakiś tam "blue monday" , kiedy mamy niby miec najgorsze samopoczucie w całym roku... :-D
    sugestia jakaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zmiana pogody taj działa? U mnie dzisiaj nasypało śniegu, a jeszcze niedawno wiosna wisiała w powietrzu ;) Aniołki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Edytko, wiesz jaka ze mnie wielka fanka Twej twórczości:) Te aniołki są po prostu cudne, te z kameami - nie mam słów, chyba najbardziej lubię takie milusińskie ( duże są super, ale one są do podziwiania, a te do kochania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Halo, halo, pobudka, nie czas na spanie. Aniołki nie śpią nigdy, to i Ty nie przysypiaj w takim wydaniu. Wyśpij się raz a porządnie i obudź się, jak nowo narodzona.
    Te zaprezentowane aniołki, każdy inny z włosami na głowach, pełne życia, uśmiechnięte; bierz z nich przykład.
    Pozdrawiam nie śpiąco..

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkich snów dla Ciebie i Twoich pięknych Aniołków!

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienki BOSKIE!Aniołeczki- słodziaki-ja zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne aniołki, ten czerwony cuuudo! :)
    Mnie też jakoś ostatnio snu brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafny tytuł, aniołki są rzeczywiście słodkie :) Ja dzisiaj też ciężko funkcjonuję i mogę zasnąć na stojąco, ale... wczoraj było jeszcze gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda , cięzko dzisiaj utrzymać się w pionie ale.... aniołki dają radę pięknie się prezentować więc jest i dla nas szansa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziaki cudne!
    Udanego popołudnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wszyscy tak dzisiaj śpią, bo ja też co chwilę się z podłogi zbieram hehe :D A anioły jak zwykle <3 Ten ostatni mnie intryguje oryginalną ozdobą

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne Anielinki :) Zycze Ci ,aby to przesilenie szybko od Ciebie sobie poszlo !!!! U nas dzisiaj nawet przez chwilke bylo slonko ,ale i jest tak zimno ,ze ciekawa jestem co przyniesie ta noc nam. Milego wiecorka ,abys wypoczela i abys wstala jutro pelna energii !!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle w Twoich pracach bardzo dużo się tu dzieje :-) Milusio!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale słodziaki :).

    Oj ja też jestem jakaś taka "niedorobiona" hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja od trzech dni też tak mam, rano wstaję zła i długo nie mogę dojść do siebie i szybko się obudzić.Aniołki słodkie...

    OdpowiedzUsuń
  17. To chyba faktycznie jakieś leniwe dni nastały bo ja też tylko bym spała i spała ;) Twoje aniołki sprawiają , że się budzę i ogladam ich słodkie minki :) Śliczne Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie słodkie aniołeczki Ci przyfrunęły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Są piękne, choć moje serce podbił ten czerwony z kwiatkami:) słodziak:)

    OdpowiedzUsuń
  20. moja faworytka jest ta w czerwonej sukieneczce :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.