czwartek, 29 stycznia 2015

Skrzynka w kolorze niebieskim morskim

Witajcie,
bardzo dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze pod poprzednimi postami, to naprawdę budujące czytać te wszystkie pochwały i to jeszcze pod swoim własnym adresem.
Bardzo spodobało mi się zdobienie przedmiotów decoupage.
Więc dziś przychodzę z drewnianą  skrzyneczką.
Skrzyneczka została pomalowana niebieską bejcą i polakierowana.
Po bokach przykleiłam  okrągły dekor  z bardzo fajnym motywem z serwetki -  dwa anioły.
Dodatkowo dekor został ozdobiony spękaniami wypełnionymi pastą postarzającą i polakierowany.
Wielkość skrzyneczki to  
wysokość 12cm
szerokość długiego boku 28cm
szerokość węższego 19cm,
czyli jest całkiem spora, może pomieścić sporo skarbów lub książki, które aktualnie czytamy, gazety, oj zastosowanie może być bardzo różne.
 Miłego i twórczego wieczoru.











24 komentarze:

  1. Świetne są te motywy z aniołkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyszło! Świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, takie skrzyneczki, bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezentuje się w tym kolorku;) Śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ozdobiłaś i pomalowałaś skrzynkę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten motyw!!! wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest, a ten anielski dekor to jak wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna niesamowity jest ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna:) Dekor prześliczny:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie ,delikatnie wyszlo ,tak jak lubie :) Pozdrawiam Cie juz Weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie " stare" przedmioty...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna! Ja widziałabym w niej moje zieloniutkie zioła na półeczce w kuchni :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna skrzynka, a aniołki lubię pod każdą postacią :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. " W prostocie tkwi piękno"- i to jest najszczersza prawda. Skrzyneczka prosta, a uroku dodaje jej taki mały element!
    Dekor wygląda ślicznie. Bardzo mi się Edytko podoba Twoje dzieło.Uściski serdeczne.
    Ps. Zauważyłaś, że ja dzisiaj jakoś sypię powiedzonkami?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna w swojej prostocie i do tego niezwykle elegancka

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki tym dekorom stworzyłaś niesamowity klimat...

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham, kocham, KOCHAM! Świetna skrzynka! Ja tworzę biżuterię z modeliny. Dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie w wolnej chwili - będzie mi baaardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.