piątek, 9 stycznia 2015

Serca z Kącika Małej Sowy

Witajcie, 
dziś post w całości poświęcony bardzo  dobrej, wspaniałej i twórczej osóbce, przyjaciółce Agacie  z 
Z Agatka poznałyśmy się poprzez blog i jakoś tak pomiędzy nami "zaiskrzyło" ja pragnęłam jej prac , jej spodobały się moje i tak od słowa do słowa.....
a wczoraj przyleciał do mnie taki piękny prezent, do mnie i do mojej córki, wspaniałe serca, uszyte z sercem i dbałością o każdy detal i szczegół, z okazji moich i córki urodzin, w moim ulubionym kolorze i wzorku, przepiękne serducha.
Agatko dziękujemy Ci obie,
 obie jesteśmy zachwycone i obu jest nam niezmiernie miło.
Bardzo się cieszę, że na swojej drodze spotkałam tak wspaniałego człowieka, jakim jest Agata,
 jeżeli ktoś jeszcze do niej nie zaglądał zapraszam tu klik Kącika Małej Sowy
ale sądzę, że nie ma możliwości żeby kogoś tam nie było, bo Agata tworzy piękne rzeczy i każdy powinien do niej zajrzeć.
Ja po pierwszej wizycie zakochałam się w nich, a po poznaniu właścicielki bloga stwierdzam, że to bardzo ciepła, sympatyczna i wspaniała  osoba.
Dziękuję, a Wam pozostaje podziwiać i zazdrościć mi tych wspaniałości.




26 komentarzy:

  1. Jedno podone mam Edytko więccieszę się razem z tobą - Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te serduszka! tez mnie podobne korcą i wszystko juz nawet mam gotowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śledzę Kącik Małej Sowy i serducha widziałam, też najbardziej podobały mi się beżowe :) zazdraszczam, są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję prezentów, śliczne serducha i na dodatek z imionami!. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent z serca dla serca. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci dziękuję Edytko za ciepłe słowa. Wasza radość jest dla mnie najcenniejsza!
    Ps. Transparentny ćwiek u Eryki symbolizuje rodzicielskie oko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności dostałaś, takie prezenty zawsze cieszą podwójnie. raz, że są piękne, a drugi że wykonane od serca

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne serduszka dostalyscie :)))) Pozdrawiam Weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne serducha! Oj, zgadzam się z Tobą - Agatka piękne prace tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to zazdroszczę bo serduszka śliczne dostałaś .
    POzdrawiam Edytko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne serduszka. Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prowdzenie bloga ma wiele plusów a jesli przytrafi nam się przyjaźń to juz wogóle pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie! Przepiękna ozdoba, bardzo subtelna! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.