wtorek, 27 stycznia 2015

Pięć pisanek, ale zdjęć bardzo dużo

Witajcie,
dziś post jajkowy, wiem, że dopiero jest styczeń, ale zanim się obejrzymy a będzie  6 kwietnia i Wielkanoc.
Większość z Was wie co mówię, jeżeli  nie wszystkie, dopiero był sylwester a tu już za 2 tygodnie no dwa z kawałkiem walentynki, fajne święto dla zakochanych, ale nam samotnym wcale ono nie przeszkadza a przynajmniej mi, niech sobie świętują Ci co mają co świętować a Ci co nie mają niech czekoladę zajadają, czyli ja.
W związku z tym jaja bardzo czekoladowe a raczej czekoladowego koloru, jest ich tylko 5, ale obfociłam je z każdej możliwej strony, czyli z dwóch :D
Miłego oglądania jak dotrwacie:)






















55 komentarzy:

  1. Piękne jajeczka :) ciekawią mnie... To decoupage? Czy malowane? Bo nie mogę do tego dojść, a zaintrygowalo mnie to...
    Widzę ze juz sporo osób robi wielkanocne ozdoby... Chyba tez powinnam sie za nie wziac, potem sie pewnie nie wyrobie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, i malowane i decoupage, wszystkiego po trochu

      Usuń
  2. Takie pisanki to ja mogę cały rok oglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne:) Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pikne jajecka :-) I jak tu ich nie podziwiać? A z tym czasem to mam tak samo! Coraz częściej zaczynam myśleć o nadchodzących wiosennych świętach :-) Na razie tylko myśleć, bo z przygotowaniami jest gorzej, ze względu na brak czasu - i to mnie przeraża! Pozdrawiam cieplutko! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje, czas ucieka w zastraszającym tempie

      Usuń
  5. piękne!!! to mało powiedziane :) i jak one błyszczą fiu fiu fiu pracy w to włożyłaś co nie miara :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka stworzyłaś,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytko czarujesz mnie tymi pisankami i tym motywem ktorego do nich używasz ..czy to serwetka?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! :) Ilość zdjęć mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie - Twoje jajeczka mogę oglądać dłuuugo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudności! Masz rację, ani się obejrzymy, a już będzie Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedne z najpiękniejszych jajek, jakie do tej pory widziałam. Wspaniałe są.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne jajca :) pięknie je wykonałaś a motywy są przecudne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne, nadal podziwiam motyw aniołkowy! ach cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuudne :)) U mnie moglyby takie jajka ,pisanki caly rok lezec na widoku :))) Mam pytanko ,jezeli moge wiedziec skad masz grafiki ? Czy te lale,dziewczynki sie jakos nazywaja ? Czas bardzo szybko ucieka i to prawda lepiej wczesniej cos zaczac przygotowywac jak pozniej na ostatnia chwile. Milego Dnia Ci Zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam jakis czas temu papierki, duzo papierków i wyciagam po kilka, wzajemnie miłego dnia

      Usuń
  14. Śliczne :-))) Jakoś tak od razu o wiośnie pomyślałam :-))))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, że już trzeba myśleć o Wielkanocy, ja od poniedziałku zaczynam szyć:) A Walentynki to trochę banalne święto, ale co zrobić:)?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne, a zdjęć dobrze, że dużo bo z przyjemnością się je ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, ślicznie, pięknie :) W ogóle bardzo mi się podoba ten motyw serwetkowy! Już się u Ciebie przewijał i uważam, że jest niezwykle uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne jajeczka Edytko;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jaja! pisanki jak malowane:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiłaś prawdziwie obłędne pisanki. Muszę pamiętać, aby przed wielkanocą je u ciebie zamówić. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem która pisanka najpiękniejsza,bo każda jest cudna.Obejrzałam wszystkie z dwóch stron:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne są a te motywy nieziemskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. U ciebie juz tyle pisanek zrobionych a ja jeszcze w zimowym nastroju a raczej nienastroju :)) piekne są :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te pisanki - takie całkiem inne
    Radosne i kolorowe ;-)))
    ale takiej graficzki wcześniej nie widziałam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.