środa, 21 stycznia 2015

Mój magiczny Świat candy na roczek

Witajcie
właśnie zobaczyłam, że dokładnie 4 lutego opublikowałam pierwszy post, dzięki Wam jestem  prawie rok w blogosfarze, dziękuję i w związku z tym ogłaszam candy, które potrwa do 04.02.2015, a po tym terminie w ciągu trzech dni wylosuję osobę, która otrzyma ode mnie paczuszkę.
Wysyłka na terenie Rp (można podać adres rodziny).
zasady 
proszę o  podlinkowanie banerka (1 zdjęcie) u siebie na blogu
i zostawienie komentarza z chęcią udziału.
Do zaoferowania mam:
wianek
aniołka słodziaka
2 pisanki 
baranka 
zestaw serwetek
 






51 komentarzy:

  1. Edytko- cudny zestaw, ale ja jednak liczę, że albo kiedyś na siebie wpadniemy w wynmiankach, albo Cię zmolestuję na wymiankę prywatną:-)(bo mnie się jedna zwłaszcza rzecz marzy..)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na wiadomośc co takiego Ci się marzy:)

      Usuń
  2. Jak ten czas leci! Życzę kolejnych owocnych lat blogowania i nieustającej weny twórczej :) A na słodkości oczywiście jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się oczywiście:) Gratuluje rocznicy:) trzymaj się ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje <3
    wianuszek cudny, prawdziwie wiosenny !! a i jajeczka byłoby cudnie mieć u siebie :)
    zgłaszam sie zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jeszcze życzonka dalszej wspaniałej twórczej pracy- niech wena będzie z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy Edytko!!! I życzę Tobie, aby Twój zapał twórczy nigdy nie ustał, a blog niech się rozwija razem z Tobą :)
    Oczywiście zapisuję się do zabawy!!! Cały zestaw jest niezwykle urzekający, ale moje serce skradł wianuszek :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najepszego z Okazji zblizajacych sie urodzin bloga :) Ciesze sie ,ze zalozylas bloga ,ze mialam okazje Cie Taka Zdolna Kobietke poznac :)) Zycze Ci wielu nastepnych udanych lat blogowania :))
    Piekne prezenty przygotowalas :) Z mila checia ustawiam sie w kolejce po te Cudenka :)))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z okazji rocznicy. Z przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje roczku i oczywiście staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Roczkowe!
    Kolejnych "roczków", i niech ich będzie wiele :-)

    staję w ogonku :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Edytko życzę Ci kolejnych twórczych lat i dziękuję że dzielisz się swoim talentem w blogowym świecie .Z chęcią zapiszę się do zabawy bo cudowne prezenciki przygotowałaś.Pozdrowienia od całej biebrzmilskiej krainy

    OdpowiedzUsuń
  12. Edytko zatem można rzec że jesteśmy równeśniczkami tu w blogowisku:)
    życze Tobie kolejnych wspaniałych inspiracji i radości z tworzenia :)
    pozdrawiam i oczywiście ustawiam się w kolejce w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Edytko z wielką radością i ja zapisuję się do Twojej zabawy :-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. droga Edytko - gratuluje ci wspaniałej rocznicy - a nie będąc pazerną udostępniam swego miejsca innym - serdecznie pozdrawiam Marii

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy i oczywiście biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią wezmę udział i gratuluję rocznicy, ale ten czas leci! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję rocznicy i życzę dalszej weny:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy :) A takie słodkości z przyjemnością przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie gratuluje z okazji rocznicy,oczywiście przyłączam się do zabawy,pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także zapisuję się, a co, takie cuda każdy chce!

    OdpowiedzUsuń
  21. Edytko, wszystkiego najlepszego Ci życzę :-) A banerek wisi już na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Och, cudeńka chcesz nam podarować :).

    Zapisuję się z cichutką nadzieją na wygraną :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zobaczyłam , że dopiero roczek blogujesz to szczęka mi opadła. Myślałam , że żeby wzbić się na wyżyny na których ty jesteś trzeba lata blogować .
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego , wielu inspiracji, więcej czasu na robótki , szczęścia i miłości bo w końcu niedługo 14 luty.
    Baner http://tesstereczka.blogspot.com/
    Bardzo bym chciała by ten aniołek trafił do armii mojej córki. Jest to armia aniołków działająca w szczytnych celach.
    Zapraszam Cię do siebie na bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych lat w blogowym świecie :))
    Bardzo podobają mi się nagrody i z przyjemnością przyłączę się do zabawy.
    Baner na moim blogu: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Edytko oczywiście, że się zapisuję :))
    Gratuluje rocznicy, życzę kolejnych i głowy pełnej wiecznie nie kończących się pomysłów:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Oby tak dalej! Oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne te twoje anioły, więc i ja zapisuję się na takiego jednego! gratuluję rocznicy blogowania i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję roczku i chętnie stanę w szranki po cacuszka

    OdpowiedzUsuń
  29. Przede wszystkim gratuluję i życzę aby było tych lat jeszcze wiele:) a do zabawy z wielką radością się przyłączę:)
    Banerek na moim blogu: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również gratuluje, i jeśli można też chetnie się przyłącze bo kocham aniołki ;)
    banerek już jest na http://decuchic.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię Twoje aniołki, więc staję w kolejce, może będę miała szczęście:)
    banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Uf, jeszcze się załapałam! Także zgłaszam udział, idę działać z banerkiem na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję rocznicy :) Z chęcią przyłączę się do świętowania. Banerek na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje z okazji rocznicy i tworzenia tych cudowności. Chętnie coś przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przypadkowo zauważyłam piękny wiosenny prezent i jestem u Ciebie.
    Z okazji urodzin, życzę wielu kolejnych rocznic, wspaniałych pomysłów, czasu na ich realizację i przemiłych gości podziwiających Twoje prace.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę samych sukcesów w twórczości i blogowaniu:) Zapisuje się do zabawy:) i zostaje na dłużej jako Natalia F, a banerek na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Edytko gratuluje roczku :) zleciało prawda ?:) sama niewiem kiedy mi też rok blogowania zleciał :)
    Oczywiście zgłaszam się i ja do zabawy :)
    Banerek wisi u mnie w zakładce o konkursach :)
    pozdrawiam
    aneta

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie cuda oddajesz - ustawiam się w kolejce choć...
    mnie już chyba szczęście spotkało ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się z wielką chęcią i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale cudeńka :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. z przyjemnością zgłoszę swój udział bo same wspaniałości serwujesz :) banner tu http://pracownianati.blogspot.com/ pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z radością i ja się dopiszę.
    Banerek na www.adhome-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. marzą mi się te cudeńka do mojego domku :)

    umieściłam info na FB
    https://www.facebook.com/maria.smolarek.3/posts/809272175805842?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  46. Życzę Ci jeszcze wieeelu lat blogowania;) I chętnie dołączę się do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Moc gratulacji odnośnie Rocznicy Blogowania!
    Kolejnych latek owocnych w dzieła i posty!
    Z radością udział biorę.Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny aniołek i wieniec, i pisanki... Chętnie ustawię się w kolejce po te cudeńka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny aniołek i wieniec, i pisanki... Chętnie ustawię się w kolejce po te cudeńka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. To ja ustawia sie na sam koniec :) i gratulacje z okazji roczku :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.