poniedziałek, 5 stycznia 2015

małe świateczne aniołki

Witajcie
na początku dziękuję za życzenia urodzinowe, stwierdzam że takie pełne urodziny związane ze zmianą kodu na początku to z jednej strony fajna sprawa - super prezenty ale z drugiej wolałabym mieć duzo mniej lat i dzisiejsze doświadczenia, dużo rzeczy zrobiłabym inaczej, może mądrzej, może byłabym ostrożniejsza, nie wiem, mam nadzieję, że moje  życie potoczyłoby się lepiej, fajniej.
Jednak nie mam co narzekać mam wspaniałe, mądre i inteligentne dziecko a do tego wszystkiego śliczne, możecie mi pozazdrościć :)).
Jestem samodzielna niezależna, czego chcieć więcej może tylko ..., ale za dużo razy się sparzyłam więc niech zostanie jak jest widocznie tak mi jest pisane:)
W nowym roku postanowiłam że wejdę w życie  i nowe 10-lecie z uśmiechem, radością i optymizmem, życie musi być piękne, tak sobie postanowiłam.
Miłego dnia Wam życzę i dziękuję za wszystkie miłe komentarze.
Poniżej aniołki z masy solnej, gwiazdkowo choinkowe:)






25 komentarzy:

  1. Piękne aniołki:-) Edytko tak już jest, że człowiek czasami myśli, że lepiej byłoby dokonać odmiennych wyborów, ale z drugiej strony to dzięki temu co wybraliśmy życie stworzyło, ukształtowało nas takimi jakimi jesteśmy, a dla mnie Ty jesteś wspaniała. Miła, zdolna i sympatyczna:-) Niech ta kolejna dziesiątka będzie cudownym, kreatywnym doświadczeniem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko czuje się zaszczycona i zawstydzona takimi słowami, dziękuję

      Usuń
  2. przesłodkie a już czerwone są the best!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i raz jeszcze wszystkiego dobrego !!!!
      podzielam słowa Agnieszki -jak dla mnie jestes wspaniałą Istotą o anielskim sercu:)

      Usuń
  3. Śliczne aniołki. Takie radosne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Edytko aniołki wyglądają jak roztańczone ,ale w końcu mamy karnawał to i one mogę potańczyć .
    Pozostałe bombeczki widziałam ,ale wybacz ,że już nie skomentuję ,mam za duże zaległości i nie dam rady.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego w nowym roku .

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołki śliczne:) Najbardziej podobają mi się te czerwone:) Jesteś bardzo miła, sympatyczną osobą o pięknym wnętrzu:) Tego się trzymaj:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zycze Ci ,aby ta nastepna dziesiatka przynosila w Twoim Zyciu same Dobre ,Piekne wydarzenia !!! Abys byla Szczesliwa ,to najwazniejsze !!! Aniolki Sliczne :) Potrafisz swoimi paluszkami stworzyc same cudenka :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są urocze pełne energii - takie psotniczki troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne aniołki najbardziej to chyba te zielone mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne aniołki, bardzo sympatycznie wyglądają :)
    Oby Nowy Rok (i nowa cyfra na liczniku) przyniósł jak najwięcej radości i samych pięknych momentów - trzymam mocno kciuki, żeby tak właśnie było :) Nie ma co oglądać się na przeszłość, trzeba iść do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również dołączam się do życzeń:) Obyś wytrwała w postanowieniu i cieszyła się każdą chwilą. To strasznie trudna sztuka, ale kto tę umiejętność zdobędzie ten będzie umiał zawsze znaleźć szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie co najlepsze, urodziny stają się niestety z czasem słodko - gorzkie. Spełnienia marzeń :) A aniołki są urocze! Radosne jak na święto przystało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne postanowienia , tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajniutkie te aniołki :) takie wesolutkie :)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :) Przepiękne prace :) Zapraszam do mnie - może też się spodoba :)

    http://marcioszek.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale misterne sukienusie mają te Twoje aniołki! Piękne!

    Życzę Ci żeby uśmiech nie schodził Ci z twarzy, tak jak postanowiłaś :) aby optymizm Cię nie opuszczał, abyś po prostu była szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo optymistycznie wygląda ta gromadka :-)
    Tak już jest, że mamy do wyboru kilka dróg, ale wybieramy jedną. Pozytywne jest to, że posiadasz artystyczną duszę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.