niedziela, 11 stycznia 2015

Kolejne pisanki z uroczymi aniołkami

Witajcie,
dziś kolejny post  z pisankami, 3 z nich poleciały do dziewczyn jako prezent w zabawie podaj dalej, a dwie rozgościły się w pudełku i czekają aż będą potrzebne :) lub komuś się spodobają.
Bardzo miło mi się je robiło i mam nadzieję, że nowe właścicielki są zadowolone. 
Na pewno te pisaneczki są troszkę inne niż prezentowane na blogach a przynajmniej taką mam nadzieję, ale te aniołki skradły mi serducho
 i  mogłabym tylko z nimi robić ozdoby. 
Jajka czy bombki uważam,  że te aniołeczki i na Boże Narodzenie i na Wielkanoc są idealne.






19 komentarzy:

  1. faktycznie aniołki tez skradły moje serce, są po prosu przepiękne, i świetnie wyglądają i na bombkach i pisankach - zgadzam się ;) gdzie je upolowałaś - jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pisanki:) a motyw aniołków jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowicie widze zaczełaś rok :) pisanki śliczne, a ja jeszcze przy choince siedzę i lenistwo świateczne też mną rządzi :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze:) Motyw skradł tez moje serducho:), ale o tym już Ci pisałam:) buziak:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko Edytko zlituj się ,już pisanki a do świąt jeszcze tyle.Oczywiście są cudne i pięknie wykonane,tyle ,że na samą myśl o świętach to mnie aż mdli.Dopiero skończyły się jedne a tu już wszędzie jajca i kurczaki haha
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha HA pisaneczki dwie mam ja :D
    Dziękuję Edytko jak tylko będzie sprzyjająca aura ofocę i zareklamuję te cudowności :)
    To pięknisie wśród pisanek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytko,!!! one są po prostu prześliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne pisanki:), a aniołki są świetne. Tak jak napisałaś nadają się do ozdabiania bombek jak i jajek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne jajeczka :). Jeszcze takich nie widziałam :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarówno jak i Twoje bomki, tak i jajka są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są :) Bardzo mi się podobają te motywy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.