czwartek, 8 stycznia 2015

Gwiezdne Aniołki na choinkę

Dzień dobry bardzo :- ))))
Aniołki powstały na choinkę, co prawda już po choinkowych świętach, ale aniołki nie doczekały się swojej publikacji przedświątecznej, więc swoją premierę będą miały dziś, w ten mroźny styczniowy ranek:)))
Powstały trzy zestawiki kolorystyczne,  obowiązkowo z gwiazdkami. 
Aniołki trafiły do dobrych ludzi.
Mam nadzieję, że się Wam spodobają,tymczasem zabieram się do dalszego "kombinowania" i wymyślania co jeszcze mogłabym zrobić, żeby było fajnie, na pisanki wiem że za wcześnie, ale wcale mi to nie przeszkadza, bombki zaczęłam robić późno i nie zdążyłam wdrożyć wszystkiego co chciałam, więc po trochu może z pisankami mi się uda.
Życzę Wam miłego dnia.
ż

16 komentarzy:

  1. pięknie wyglądają takie obsypane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są, robisz je po mistrzowsku, a teraz może coś Walentynkowego zmontuj ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne Aniołeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, gwiazdeczki wyglądają uroczo :) Ja w moim brązowym aniołku jestem nadal bardzo zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny pomysł z tymi gwiazdkami we włosach :)
    a pisankami się nie martw ,ja też już zamówiłam papiery scrapowe wielkanocne żeby już czekały na mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczności!!!
    Ja już dziergam na Wielkanoc, bo też nigdy nie wyrabiam;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wygladaja w tych gwiazdkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to nic ze juz po choinkowych klimatach, aniołki sa zimowe a zima ciagle trwa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziaki z tych aniołków,doszłaś już do takiej wprawy z nimi,że pewnie z zamkniętymi oczami możesz je lepić .
    Pozdrawiam cieplutko Edytko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam oglądać Twoje aniołki, zawsze takie dopracowane i uśmiechnięte:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne :))) Ja chyba tez juz teraz zaczne myslec o walentynkach i pisankach ,bo taka prawda pozniej nie zawsze ma sie czas na wszystko. Pozdrawiam wietrznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne i ładniutkie anielice :) jestem pewna że świetnie zdobią choinkę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.