piątek, 2 stycznia 2015

Brązowa duża anielica

Witajcie
bardzo dziękuję za tyle miłych słów pod poprzednimi postami, witam nowych i stałych obserwatorów, mam nadzieję, że się Wam u mnie podoba.
Dziś przedstawiam anielicę w brązach, powstała troszkę temu a dziś doczekała się premiery.
Została stworzona dla bardzo wyjątkowej osoby i mam nadzieję, że spełniła oczekiwania.
W weekend będę miała troszkę pracy,  
ja będę miała okrągłe urodziny a córa za troszkę dni 18-te urodziny, więc podwójne urodziny i to takie hm nie wiem jak to nazwać może ważne, połączymy razem  i zrobimy rodzinny obiad. 
Tzn ja zrobie:((.
Ale  i tort będę robić :-)))) i to już mi się podoba, oby wyszedł.
Tak sobie teraz myślę może o panacott'e się pokuszę, dawno nie jadłam a bardzo bardzo lubię:).
Miłego weekendu .









27 komentarzy:

  1. Cudna ta anieliczka! A to też masz zmianę kodu w tym roku?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak na okrągłą:) będe rycząca 40-cha:))

      Usuń
    2. Oooo- to tak jak ja! Ja ryczę 28 stycznia :-) a Ty jutro?

      Usuń
  2. Oj Edytko, podoba się i to bardzo. Z niecierpliwością czekam na chwilę, gdy zawiśnie w odpowiednim miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko to ja już Ci życzę wszystkiego co najlepsze:-) Anielica cudowna:-) Ja właśnie wypiekam pierwszą blachę z "Mariolkami", druga czeka w kolejce wśród "Mariolek są już dwa zające i koszyczek wielkanocny;-) Ziarnko do Ziarnka i będzie bez stresu do kiermaszu na Wielkanoc;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna , jak zawsze , taka jak księżniczka :D
    Gratulacje z okazji jutrzejszej okrągłej :)
    Superaśnie Edytko ja taką mam w lipcu więc póki co jeszcze się pobawię w 30 -kę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna!!! Wszytskiego najlepszego :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznotka :) A Tobie i Twojej córce życzę wszystkiego najlepszego - zdrowia, zdrowia, zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna anielica , podobają mi sie te kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Anielica piękna, a ja spieszę z najlepszymi życzeniami:-) chciałabym mieć tyle lat;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Anielica Piekna :))))) Wszystkiego Najlepszego dla Ciebie i corci !!! :) Zycze Ci Przedewszystkim Duuzo Zdrowka ,Usmiechu i czasu na Twoje tworzenie :))))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna;) Twoje anielice mają w sobie coś. Podoba mi się w nich to, że różnią się od innych, które oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszła ślicznie! Szczególnie podoba mi się wykonanie sukienki i te kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Edytko, wszystkiego najlepszego! A aniołek wygląda przepięknie w tych kolorach :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. twoje anielice są coraz piękniejsze Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i Nowego Roku. Niech się spełnią najskrytsze marzenia.
    Anielica jak zawsze śliczna

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobiety lubią brąz.... ;) , śliczna .
    Edyto , z okazji Twojej ''18'' i córciowej 18ki życzę Wam super imprezy , wspaniałych prezentów, życia w szczęściu, harmonii, miłości,zdrowia , dostatku i wszystkiego najjjjjlepszego!
    Koziorożce , są baaardzo samodzielne , zawsze można na nich polegać, zaradne i nigdy się nie poddają .
    Szczęścia dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego .A anielica bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne urodzinowe chwile przed Wami...Wszystkiego najlepszego dla obu Solenizantek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To rodzinne imprezki przed Wami :) Wszystkiego najlepszego życzę dla Was!
    Anielica piękna :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta Anielica ; ) wszystkiego dobrego ; )) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Anielica jest piękna :) ma wspaniałą suknię :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! (dla Ciebie i córki) :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.