niedziela, 25 stycznia 2015

Biało niebieskie wariacje na temat koloru niebieskiego w cyklicznych kolorkach u Danusi

Witajcie 
dziś jak sam tytuł mówi  "Biało niebieskie wariacje na temat koloru niebieskiego w cyklicznych kolorkach u Danusi"

Już się bałam, że nic z tego ale udało się.
Pisanka z niebiesko granatowymi holenderskimi wzorami.
Według mnie jest słodka, wymaga jeszcze lakierowania, ale to już w swoim czasie.:)
Moje upodobania co do koloru niebieskiego:
granatowy kocham, niebieski mi nie przeszkadza, uwielbiam lepić granatowe anioły,  jednak w mojej szafie może znajdziecie ze 3 rzeczy w tym kolorze.
Miłego niedzielnego wieczoru.


 





64 komentarze:

  1. uwielbiam takie kolorki! Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie je ozdobiłaś :-) Też uwielbiam odcienie niebieskiego. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutka pisaneczka mam w domu kubeczki z Holandii z podobnym motywem ,który bardzo mi się podoba pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne jajeczka. jak je polakierujesz nabiorą dostojności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pisanka wyszła. Bardzo fajny motyw holenderski :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię taki motyw, śliczna pisanka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, to chyba czas już się szykować do świąt :) Piękna pisanka i chyba niebieski do tego wzoru najbardziej pasuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna :) Mam serwetkę z tymi motywami (uwielbiam ją) i też początkowo miałam jej użyć na styczniowe kolorki :) ale ostatecznie padło na inną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie decou to mój mały świrek tak mniej więcej od roku , więc jak dla mnie to jest to co lubię i do tego fajna klimatyczna . Pozdrawiam i udanej zabawy życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Edytko motyw na jajo wybrałaś czaderski,takie niewinne całuski haha.Dla mnie jajo jest bombastyczne .
    Świetnie się spiałaś w tym miesiącu.
    Baw się dobrze.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej i jajeczko już się pojawiło, a jakie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ze starej babcinej makatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyżby już czas był na pisanki? Fajna jest z tym holenderskim wzorkiem lubię takie klimaty:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. małe jajko a tyle obrazeczków, z nich wszystkich to całująca się para jest najlepsza i trzymane przez nich tulipany :) fajny motyw wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przywiozłam sobie takie serwetki z Holandii ;-)))
    ale żeby ozdobić nimi jajka to bym nie wpadła ;-)))
    Ciekawy efekt ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna pisanka! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisaneczka ładniutka, świetny motyw taki całuśny.

    OdpowiedzUsuń
  18. motyw na jaju po prostu uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bombowa pisanka te holenderskie motywy takie delikatne,a ta parka przypomina mi,że niedługo walentynki

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne jajo, przypomina że czas się za świąteczne ozdoby do koszyczka brać. Motyw holenderski bardzo mi bliski, bo moja córa zz rodzinką tam osiadła na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna holenderska pisanka :) Bardzo fajny motyw, ładnie go spasowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyszłaś z tego naprawdę świetnie, ciekawa ta pisanka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna pisanka, w sielskim klimacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze jajeczko - takie pomieszanie świąt i walentynek. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka inna wyszła i bardzo przejrzysta .

    OdpowiedzUsuń
  26. Już pisanka ... o kurcze ... wcześnie co niektórzy zaczynają ale praca super podoba mi się . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przypomina mi makatkę mojej babci, bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna widzę że już czynisz przygotowania świąteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsze skojarzenie babcia i jej kuchnia a tam nasze polskie makatki biało niebieskie , a tu proszę jajo z Holenderskim rodowodem :0

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna i niepowtarzalna pisanka: )

    OdpowiedzUsuń
  31. Pisanka prezentuje się cudnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Pisanka prezentuje się cudnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna pisanka! :) Taka nieco rustykalna, urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna pisanka, motyw świetny- taki swojski :) super

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczniutkie, takie holenderskie wzorki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. już pisanki :P wow prześliczna, w bardzo pięknym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Już wiosna! i święta!chyba muszę o czymś pomyśleć, bo jestem po tyłach:):):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię takie holenderskie motywy, ślicznie go zaadoptowałaś na pisankę, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam ten zestaw kolorów, ślicznie wygląda na pisance!

    OdpowiedzUsuń
  40. oooo "zapachniało" już świętami.... :) Fajnie :) Pisanka jak malowana :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna pisanka:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. piękny wzór, piękne kolory-choć mnie się raczej nie kojarzą z pisanką to i tak jajo wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna pisanka,może być przedstawiana jako pamiątka z Holandii,te serwetki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  44. I zrobiło się świątecznie! Pisanka wygląda uroczo. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ależ sympatyczny wzorek! Pisanka wybitnie unikalna :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Takie wzorki na białym kojarzą mi się z kuchennymi zdobieniami jakie kiedyś robiono :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Za wcześnie na pisanki- ja się jeszcze zimą nie nacieszyłam;) A tak serio, to bardzo mi się podoba- każdy milimetr zagospodarowany i tworzy to ładną całość.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładne pisanki! Świetny pomysł, żeby zacząć je robić zanim będą wszędzie i staną się nudne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo pomysłowa pisanka! Taka inna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pisanka jest super:) wzorki słodziutkie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. stylowe jajuszka :) niby niebieskie ale na pewno ślicznie będą wyglądać na wielkanocnym stole ;) pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.