piątek, 16 stycznia 2015

Anielica w niebieskiej sukience z sercem na dłoni


Witajcie, 
właśnie skończyłam lekturę bloga pewnej osóbki bardzo fajnie i bardzo lekko piszącej, wchodząc tam zawsze mam niedosyt treści, posty raz są dłuższe raz krótsze ale czyta się je łapczywie i zawsze chciałoby się jeszcze i jeszcze (dla ciekawych  klik).
Dziś był post o tym co powinnyśmy a czego nie i tak jakoś wpadło mi do głowy że dużo z tych rzeczy jest niby oczywiste, niby każdy stosuje, powinno się tak żyć na codzień, a jednak... a jednak nie zawsze jest tak jak być powinno, nie zawsze jesteśmy fer w stosunku do własnej osoby i innych i nie zawsze udaje nam sie być uśmiechniętym i szczęśliwym .
I spełnienia tego wszystkiego i Wam i sobie życzę.
                        A teraz duża anielica, białoskrzydła, niebieskosukniowa, seducha czerwone.
Miłego weekendu a ja zabieram się za zdobienie kolejnych pisanek, niby do Wielkanocy daleko, ale niedawno był rok 2014 a juz jest 2015, czas ucieka czasem nawet czasem człowiek nie zdaje sobie sprawy jak szybko.



25 komentarzy:

  1. Piękna Anielica:) Oczy Twoich Anielic są niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, cudna, aż mi dech zaparło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeszłaś samą siebie :)) a wianek w po przednim poście też fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzostwo świata Edytko:)!
    Miłego...
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzostwo świata Edytko:)!
    Miłego...
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna, bardzo podoba mi się jej płaszczyk :) wianek z poprzedniego posta bardzo fajny, od razu wiosną zapachniało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytko dla mnie najlepsza - odcisk koronki fenomenalnie wypada i jakby wybarwienie miejscami - bardzo malarska anielica ..... :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna ,Ty to masz talent do tych anielic.
    Pozdrawiam Edytko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci wyszła ta anielina! I to serce na dłoni - super pomysł ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna Anielica :))) Zycze Ci Milego Weekendu :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)
    Ps. Dziekuje za mile odwiedzinki :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna a to serduszko w dłoni jest ślicznym akcencikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze wszystkich Twoich anielic ta podoba mi się najbardziej - jest taka nostalgicznie zadumana, świetna!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.