wtorek, 16 grudnia 2014

Zestaw wklęsłych bombek i wygrana w Magicznych Dodatkach Izabeli

Witajcie, 
już pewnie macie dość moich bombek, codziennie bombki,  3 lub 2 lub 1 ale bombka bombkę bombką pogania:)
Nic na to nie poradzę, bo ostatnio tylko bombki robię, tym bardzie, że w końcu się naumiałam, może nie do końca idealnie, ale z każdą wychodzi coraz lepiej:)
Poniżej zestaw trzech wklęsłych bombek, wierzch ozdobiony posypką "rafaello", niemal do schrupania:) środki bardzo wesołe.
Będą prezentem choinkowym:).









  A tu się chwalę i chwalę Izabelę z Magicznych Dodatków .
Brałam udział w urodzinowym candy i szczęście mi dopisało i otrzymałam takie oto cuda:
dwie przepiękne poszewki z transferem. Myślałam, że 
ja potrafię robić transfer, ale niestety przekonałam się naocznie że dopiero "raczkuję" długa droga przede mną, oj długa.
Tu na tych poszeweczkach transfer jest zrobiony idealnie, jakby był wydrukowany, nie ma przebarwień i niedoskonałości. 
Izabelo chwalę Cię głośno bardzo głośno, cudne poszeweczki mi przysłałaś, dziękuję



19 komentarzy:

  1. śliczne i bombki i prezenty:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne bombki - ich kształt przypomniał mi bombki z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siedzę i podziwiam, są prześliczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuudne i bombki i poszewki :)))) Cale zycie sie uczymy i Ty sie nauczyc tego transferu tak jak wlasnie tego chcesz :)))) Udanego Tygodnia Ci Zycze :))) I z mila checia zobacze nastepne bombki :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko! Więcej bombek, bo sa tak cudne, że ja się gapię jak sroka w gnat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno Twoje bombki jak i wygrane poszewki cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wklęsłe też bardzo fajne. Gratuluję wygranej;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Edytko cudne bomki,bardzo mi się podobają te motywy z drzwiami
    Gratuluję ślicznej wygranej i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne Twoje bombki i prezentów gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bombki Twoje się nigdy nie nudzą bo są śliczne :) a poduchy piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy motyw na tych bombkach, są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam nie mam dosyć Twoich bombek :) Sama w tym roku nie zrobiłam jeszcze ani jednej a już nawet nie myślę, żeby brać się za takie cuda jak Ty robisz. Gratuluję wygranej, poszewki są śliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoich bombek nigdy dość, zwłaszcza takie wklęsłe ciekawie wyglądają :)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombeczki cudne!
    Tak zresztą jak i poszewki od Izabeli... Szczęściara z Ciebie! Niestety los w Candy do mnie się nie uśmiechnął... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię bobmki ozdobione śniegiem/pastą strukturalna, wyglądają pieknie co widać to po Twoich bombeczkach

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż zazdroszczę solenizantowi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bombeczki bardzo oryginalne ;)
    ja też ostatnio próbowałam zrobić transfer... ale chyba miałam za gruby materiał i nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje bardzo Edytko za tyle ciepłych slow ,pozdrawiam i życzę cudownych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.