poniedziałek, 22 grudnia 2014

zabawa podaj dalej:) - wyniki i prezent od Marii z Roboteczkimjeczki - Moje 5 minut

Witajcie po raz drugi w dniu dzisiejszym
właśnie oprzytomniałam, choroba psa, brak czasu i zalatanie a także w tym trudnym dla mnie czasie mała iskierka rozświetlająca ten smutny czas - 
prezent w zabawie podaj dalej od Marii  z bloga Moje 5 minut roboteczkimajeczki.blogspot.com
niedawno zachwycałam się u niej armią aniołków koralikowych i właśnie takie dostałam i nie tylko 
 otrzymałam przepiękne serwetkowe gwiazdeczki na choinkę, słoik przyozdobiony prześlicznym wzorem kwiatowym, mase cudnych serwetek, kartkę z życzeniami i opłatkiem słodycze, zanim prztyszłam już zostały wchłonięte przez otwór gębowy mojej pociechy:))))
Mario bardzo , bardzo Ci dziękuję, nie spodziewałam się takich cudeniek, a "bombeczki" serwetkowe i  koralikowe i aniołki, po prostu mistrzostwo świata , bardzo bardzo Ci dziekuje

a teraz moje rozstrzygnięcie zabawy podaj dalej , ponieważ ogłosiłam ją jakiś czas temu klik a przez cały ten rozgardiasz i chorobę zapomniałam ogłosić wyników robię to dzis, bardzo przepraszam, miałam ogłosić dwie osoby ale w związku z kumulacją zabaw wybiorę trzy osoby

WYBRANYMI OSOBAMI SĄ

szepty serca 
Joanna
 
Marta Betlej 


poprosze o adresy
 do wysyłki paczek na adres dyttkal@gmail.com
paczki przygotuję i wyślę w przeciągu pół roku,  wszystkim dziękuję za zabawę
a osoby wylosowane po otrzymaniu ode mnie przesyłek powinny ogłosić zabawę u siebie na blogu.
Pozdrawiam Edyta

7 komentarzy:

  1. Edytko masz wielkie serce , bardzo , bardzo Ci dziękuję za śliczniusie bombki i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ogromnie! Z przyjemnością podziwiam Twoją kreatywność w postaci cudnych anielic i uroczych bombek i... ciągle nadziwić się nie mogę :-) Dziękuję!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego na Święta. Szczególnie Bożej opieki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Majeczkę pozdrawiam i cieszę się na zabawę Edytko kochana ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności Majeczka Ci podesłała. W bardzo dobrym czasie udało jej się wysłać prezencik, takiej miary, że klękajcie narody. Pod choinkę, jak znalazł, a nawet na choinkę.
    Wesołych Świąt Edytko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko prezeciki piękne , ale bardzo mnie zasmucił Twój post że masz trudny czas , bardzo mi jest przykro , przesyłam trochę ciepla do Ciebie by utulic Twoje serce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego Edytko Ci życzę, niech Święta i blask Żłóbka ukoją wszystkie trudy...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.