sobota, 13 grudnia 2014

Zabawa "Podaj dalej" , 2 poduszki od Małej Sowy oraz 5 własnych bombek

Witajcie, 
jakiś czas temu brałam udział w zabawie podaj dalej na blogu 
Dostałam takie oto cudeńka




A teraz ja ogłaszam zabawę  "podaj dalej".
Zasady:
 kto  chce wziąć udział w zabawie niech zostawi poniżej komentarz.
Czas do czwartku włącznie. 
W piątek lub sobotę wylosuję dwie osoby, które dostaną ode mnie własnoręcznie wykonane niespodzianki. 
Potem w przeciągu pół roku trzeba zorganizować zabawę "podaj dalej" u siebie na blogu. 
Zabawa wyłącznie dla osób posiadających aktywnego bloga.



A teraz się chwalę, dostałam takie oto  cudeńka od Agatki z Kącika Małej Sowy. Poduszki uszyła  dla mnie Agatki Mama, nie wiem czym sobie zasłużyłam, ale bardzo bardzo dziękuję, 
są cudne, moje własne poduchy słoneczne, które już nie są moje bo mi dziecko skonfiskowało do swojego pokoju.
Bardzo dziękuję za te cudeńka.
A Wy mi tylko "zazdraszczajcie":)



A tu masa zdjęć,  a bombek tylko 5:)
Duże mają po 12 i 15cm
a ten motyw aniołków skradł mi serce.
badzo ale to bardzo mi się te motywy podobają, co zresztą widać na większości bombek:)








udanej miłej soboty.
Pozdrawiam Edyta

10 komentarzy:

  1. no to Edytko dziś Ci zazdraszczam wszystkiego a do zabawy z chęcią się zapisuję !!!!
    Twoje bombki cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace:-) Nie mam pojęcia jak wykonujesz bombeczki, ale są prześliczne!
    Jeśli mogę również ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to Edytko, gratulacje za takie prezenciory. Podusie prześliczne, dobrze, że dla Ciebie, może już nie zostaną podprowadzone przez latorośl i będziesz miała je do wyłącznej dyspozycji.Bombki otrzymane, też świetne.
    Ciesz się dziewczyno, bo masz z czego. Zabawa podaj dalej wspaniała; pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowności a bombki przepiękne :)
    Chciałabym i ja spróbować swoich sił w zabawie więc z przyjemnością się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bobbki sa rewelacyjne, tez uwielbniam ten motyw, nawet zakupiłam ale niestety czasu brak... może za rok :)
    A co do prac Małej Sowy to my wiemy najlepiej jakie sa rewelacyjne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudeńka dostałaś :) Ja też chętnie wzięłabym udział w zabawie, może ud ami się być szczęśliwie wylosowaną :) A bombeczki rewelacja - motyw Aniołków cudowny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne bombki - nie dziwię się, że aniołki skradły Cie serce, bo są urocze. Prezenty godne pozazdroszczenia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie wezmę udział w zabawie, tylko jestem świeżakiem i nie wiem czy mi się uda znależć dwie osoby gdy wybierzesz mnie, chociaż pół roku to dużo czasu. Pozdrawiam:) śliczne bombeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten motyw na bombkach :) i zazdraszczam wszystkiego co dostałas bo same cudeńka do ciebie przyleciały :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.