środa, 3 grudnia 2014

Woreczki zdobione metodą decoupage

Witajcie, 
bardzo dziękuje za moc ciepłych słów pod poprzednimi postami, jest mi przeogromnie miło, dziś przychodzę z woreczkami , które własnoręcznie popełniłam i ozdobiłam decoupage'm
Bardzo fajnie się robi transfer  jednak woreczki szyje się bardzo źle (jak się nie bardzo potrafi).
A ja nie bardzo potrafię, uważam, że jak na mnie uszycie wyszło zadawalająco a nawet rewelacyjnie, tym bardziej jestem zadowolona  z efektów.
Woreczki przeznaczyłam na pakowanie solniaków.
Aaa i zapomniałabym, decoupage na materiale robi się dyużo prościej niż na innych przedmiotach, jak dla mnie, a efekt jest łał, bardzo mi się podoba.
Tyle , że na ciemnych materiałach wychodzi bardzo blado, więc lepiej na jasnych, ale to na przyszłość:).
Miłego dnia.










22 komentarze:

  1. Kochana Edytko cudne są te woreczki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Decoupage na tkaninie? Na to bym nie wpadła. Ale efekt jest powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie z tymi woreczkami, solniaki zapakowane w nie będą cieszyć razy dwa;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne:) ile bym dała by dostać w takim prezent mikołajkowy:) choć solniaki też w takim woreczku to świetny pomysł:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo, Kochana, wyszły rewelacyjnie! Krateczkowe piękne, a te białe - cuda! Proszę, jaka zdolniacha, ja na pewno nie uszyłabym lepszych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne woreczki, wyszły fantastycznie. Ja kilka razy próbowałam decoupage na tkaninie ale w moim przypadku jakoś mi nie podpasowało. Podsunęłaś mi fantastyczny pomysł na opakowanie świątecznych prezentów. Dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woreczki są piękne! Ja jeszcze nigdy nie robiłam decu na tkaninie, ale kusisz... :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woreczki są ekstra! Można powiedzieć, że nie wszystko musisz umieć, a można też powiedzieć że wszystkiego można się nauczyć. Trening czyni mistrza! Pamiętaj o tym i ćwicz, jeśli z jakiegoś powodu uważasz te cudne woreczki za niedoskonałe, to zapewniam Cię, że po uszyciu kolejnych i kolejnych, osiągniesz perfekcję (i nie będziesz zaśmiecać posta, narzekaniem że czegoś nie umiesz, chociaż wcale tego nie widać)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe! ja zrobiłam w tamtym roku kilka i bardzo mi się podobały! Te z ptaszkami i z choinką wystrzałowe!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. woreczki są piękne zwlaszcza te z ptaszkami i skarpetami - na kratce fakt żlewyraźne wzorki alei tak są bardzo ładne - a szyciem Edytko sie nie przejmuj to dla ciebie a nie na sprzedaż do sklepu - nauczysz się nawet nie będziesz wiedzaia kiedy - ale mam prośbę do ciebie tutaj powiedz mi jakiego specyfiku użyłaś - bo jak ja robiłam to było fajnie dopóki nie poszło me decu na materaile doprania i niestety został sam materiał - buziaki ślę i liczę na ciebie że mi zdradzisz tajemnicę jakie kleju użyłaś bądź czegoś innego - Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. woow muszę sama spróbować bo śliczne to wszystko jest u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  12. I znów rewelacje u Ciebie widzę! Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są!
    Dostać anioła zapakowanego w taki woreczek to dopiero musi być przyjemność :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne! Te z ptaszkami są MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne woreczki Ci wyszły:)
    Nie nadążam za Twoimi pracami , prawdziwy zawrót głowy , masz tyle pomysłów i chęci do realizacji .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne:) specjalnego kleju używałaś??

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam, że na tkaninie też wychodzi dequpage :)
    Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszły naprawdę super,ja już tak dawno nie robiłam Decoupage na tkaninie ,wiec chyba znowu zacznę ,bo mnie bardzo zainspirowalas ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie sympatyczne, miło się ogląda takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiło się u Ciebie już tak pięknie i świątecznie. Woreczki wyszły Ci świetnie, aż miło w takim dostać prezent.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne :) Ja do tej pory ozdobiłam 2 woreczki świąteczne (pierwszy raz w życiu decoupage na tkaninie) i niestety motyw średniej wielkości a mi się pomarszczył... Muszę chyba zainwestować w szerszy pędzelek bo mój jest dosyć wąski i wolno się nim rozprowadza klej :( Aczkolwiek z daleka nic nie widać a woreczki będą na prezenty jak znalazł! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super nawet nie wiedziałam, ze decoupage robi się na materiale.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.