poniedziałek, 29 grudnia 2014

Serca z misiami

Witajcie,
początek tygodnia ciemny i sypie śniegiem, temperatura jest na  minusie czyli chyba przyszła zima.
 Za oknem jak patrzy się na drzewa i krzewy jest pięknie, ale jak chce się wyjśc z domu zaczynają się schody, trzeba sobie odśnieżyć, wyskrobać szybki, autobusem do pracy nie ma szans bo ode mnei w taką pogodę jedzie się ponad 50 minut, więc porażka.
Rano wcześniej z domu trzeba wyjśc żeby zdążyć na czas:).
Stwierdzam , że zima ma swoje uroki ale i minusy.
Zima jest piękna w momencie gdy ma się czas i nie trzeba nic na już, na wczoraj:).
Dawno nie byłam na sankach, chtnie bym poszła, może się wybiorę, tylko kiedy?
Jak wracam z pracy jest już ciemno jak wychodzę to jeszcze jest ciemno, ale dzień robi się coraz dłuższy, może mi sie uda:)
Dziś jeszcze zarzucam Was bombkami.
Misiowe ze srebrną oblamówką i srebrnym zaczepem.
Zdjęcia tylko  dwa, ale sądzę, że nawet udane.
Miłego dnia i miłego tygodnia pracy:)





50 komentarzy:

  1. Ależ słodziaki misiaczki. Piękne bombki. To papier ryżowy czy coś innego? Życzę dobrego dnia pomimo tego, że poranki jakoś nie napawają Cię optymizmem. A na sanki to ja bym się wybrała własnie jak jest ciemno, żeby moi uczniowie mnie nie widzieli ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. papier klasyczny, nie ryżowy:) pozdrawiam

      Usuń
  2. słodkie te bombki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. serduszka są śliczne ...a jak robisz te ciapki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Edytko misiaste serduszka są śliczne .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy ty Edytko znajdujesz czas na tworzenie tych przepięknych prac ?
    Czytam, że zima Ci dokucza ? Niedługo odpuści :)
    Kochana życzę Ci wspaniałego 2015 roku.
    Oby spełniły się wszystkie marzenia ,a każdy dzień przynosił radość i uśmiech;)
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za życzenia i wzajemnie szczęśliwego nowego Roku oby był dobry

      Usuń
  6. Śliczne bombki :) Mam nadzieję, że też znajdę w końcu chwilę żeby nadrobić blogowe zaległości i podzielić się ze wszystkimi moimi świątecznymi ozdobami.
    Wszystkiego dobrego po Świętach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne misiowe bombeczki, bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne serduszka. Śliczne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy to jest klejenie od środka? Motyw , ciapki i farba? A na bokach tasiemka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tasiemka na bokach i chyba mozna to tak nazwac jak napisałaś:)

      Usuń
  10. Bombki wysmienite, uwielbiam misiowe motywy, a na blogu sie zrobiło tez tak jakos jasniej i nowa nazwa, gratuluje zmian bo sa zdecydowanie na plus, i ja sie ciagle zastanawiam, gdzie ta dusza niestrudzona- o Tobie pisze Edytko- znajduje w sobie siłe i czas na taką twórczą moc??????? pozdrawiam i sczerze podziwiam zapał do robienia rzeczy pieknych i wyjatkowych!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję za pochwały zmian na blogu, jest mi przeogromnie miło że na lepsze. staram się jak mogę i powoli mi się udaje:) a początki były trudne

      Usuń
  11. Bardzo ładne sa te serduszka. Cieszą oko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja Edytko nie mogę wyjść z podziwu , jakie coraz piękniejsze bombki wyczarowujesz :)
    Te są przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Edytko, jak zwykle śliczne i niebanalne!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też sypnęło trochę śniegiem,ale na całe szczęście o odśnieżaniu nie ma mowy,bo to raczej symboliczne opady. Bombki wyglądają uroczo, choć jak dla mnie mogą być nie tylko bombkami,ale ozdobami całorocznymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) za bardzo kojarzą mi się z bombkami, ale pomyśle , bardzo Ci dziękuję

      Usuń
  15. Pięknie się prezentują. Ja czekam na wiosnę;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serduszka słodkie, a zima... śnieżna jest do bani dla osoby nie jeżdżącej na nartach - same minusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację chyba że założymy narty lub sanki weźmiemy:)

      Usuń
  17. Śliczne serduszka :). Ja też czekam na dłuższe dni, za szybko robi się ciemno ;). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo proszę o przepis na wydłużenie doby, bo chyba znasz tę tajemnicę. Skoro pracujesz od świtu do nocy to kiedy znajdujesz czas na tworzenie, że już o blogowaniu nie wspomnę.
    Zimę uwielbiam, ale u mnie śniegu brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie od świtu do nocuy tylko od ciemna do ciemna a teraz juz o 16 jest ciemnica:))) ot i cała tajemnica:)))

      Usuń
  19. One są prześliczne :-), kiedy moja droga masz czas na robienie takich cudeniek jak tyle pracujesz, podziwiam po dwakroć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale ąz tyle nie pracuje nie cał dobę, teraz taka pora że rano jest ciemno i po południu jest ciemno więc cie,mnem wychodze i ciemnem wracam, a robię rzeczy wieczorami :)

      Usuń
  20. misiakowe serduszka wyglądają bosko. świetnie wymyślone i wykonane. życzę dużo zdrowia i szczęścia w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i wzajemnie, dużo zdrowia i szczęścia i pomyślności i powoedzenia a naj spełnienia marzeń w tym Nadchodzącym roku

      Usuń
  21. Piekne :) Suuper Ci one wychodza !!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.