wtorek, 30 grudnia 2014

napisałam połowicznie udana wymianka pod patronatem Św Mikołaja a powinnam napisać udana bardzo udana i jeszcze bombki duze

Witajcie dziś rano się pożaliłam że paczki od Mikołaja nie dostałam napisałam "
jakiś czas temu brałam udział w wymiance pod patronatem Św Mikołaja.
Wszystko opisałam tu 
prezentu dla mnie brak, nie dotarł do mnie,
 nawet nie wiem czy został wysłany."
Wróciłam przed chwilą z pracy i listonosz zostawił dla mnie to :
 kocyk czerwony będący tłem zdjęcia, kolczyki szydełkowe, korale, bombkę własnoręcznie zrobioną, misia, świecznik złoty , przydasie, kartkę własnoręcznie dla mnie zrobioną z opłatkiem, szydełkowego anioła,
jest mi głupio jestem zła na siebie .
Przepraszam, po stokroć przepraszam.







reszta postu bez zmian:
Kolejne bombki, tym razem dużo bombek  bo w sumie osiem 8, 
trzy na jednym zdjęciu i 5 na drugim:)
Miłego dnia.










9 komentarzy:

  1. Poczta polska często nawala, a przed świętami szczególnie :) Śliczne te Twoje bombki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego I Twórczego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Owocna wymianka :) Nie martw się, tak się zdarza, gdy się wysyła na ostatnią chwilę (wiem coś o tym :) bo staję czasem na głowie, żeby było na czas :) gdy nawalę z wysłaniem wcześniej) Bombki - śliczne! Buziaczki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Edytko, nie przesadzaj, mogłaś poczuć się zawiedziona. Wiem, że poczta często robi niemiłe psikusy, ale z drugiej strony nie powinno wysyłać się na ostatnią chwilę, czas wymiany zawsze jest podany i trzeba się wywiązać.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to dobrze, że się udała, lepiej późno niż później;-) Piękne rzeczy otrzymałaś, bo o tych od Ciebie już wcześniej pisałam;-) Tak mnie tchnęło żeby zerknąć, czy coś się zmieniło w temacie i "miałam nosa";-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko... miałaś wszelką słuszność czuć się zawiedziona... bo to ja nawaliłam na całej lini za co Cię serdecznie przepraszam... całą resztę wyjaśnię już w prywatnej wiadomości...
    Mam jednak nadzieję, że choć spóźnione sprawiło radość
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo wszystko wymianka się udała, a to najważniejsze :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.