piątek, 12 grudnia 2014

medalion z szopką

Kolejna bombka, 
Boże Narodzenie na medalionie .


16 komentarzy:

  1. Bardzo mi się te medaliony podobają! Sama ku[piłam sobie chyba w tamtym roku takieptaszki- podobne jak robiłaś! Cudna ta św. Rodzinka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy motyw, piękny medalion:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny medalion:) Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny i swiateczny.
    Zarazilas mnie twoimi bombkami...Wygrzebalam moje resztki ( kulki, serduszka i medaliony ), ktore przed paroma laty robilam i zabralam sie za robote.....Beda wisiec u mnie w kuchni na galazce.
    Pozdrawiam serdecznie i zycze milego 3. Adwentu.
    Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i z powodzeniem może zastąpić szopkę, gdy mało miejsca pod choinką. U mnie medaliony debiutują w tym roku, na choince:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Na Wielkanoc chyba i ja się odważę;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny motyw i piękny medalion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, u Ciebie tak pięknie i świątecznie, a u mnie kicha z ozdobami ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.