sobota, 27 grudnia 2014

Dwie wklęsłe bombki z aniołkami

Witajcie, 
już po Świętach, ale choinka nadal stoi a bombek przygotowałam tyle , że jeszcze kilka postów mi pozostało, zwyczajnie Was zanudzę.
Bombeczki te bardzo mi się podobają. 
Ponieważ postanowiłam kilka rzeczy zmienić i tu i w swoim życiu zaczynam od tych najprostszych,
tytuł bloga, z aniołowo masa solna na mój magiczny świat, wydaje mi się, że tak będzie lepiej i że nowy tytuł bardziej oddaje, to o co mi chodziło tworząc ten blog:)
Poza tym  zastanawiam się,  co mogę teraz zrobić i na razie nic nie przychodzi mi do głowy. Wiem że na pewno muszę nauczyć się robić pisanki oraz śliczne baranki z masy solnej więc może tym wszystkim zajmę się teraz. 
Życzę Wam miłego dnia.





15 komentarzy:

  1. Bombki śliczne. Ja nawet nie ruszyłam w tym roku styropianowych baz. Może za rok wykorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa ciekawa, choć przyzwyczaiłam się do poprzedniej;-) Bombki śliczne, a ja już wspominałam, że niedługo sięgnę po pisanki etc, tym razem nie będę pracować z zaskoczenia na ostatnią chwilę:-) Będziemy w takim razie dwie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta z piórkami bardzo pomysłowa :).
    A te cudeńka można wykorzystać jeszcze.
    Miłego weekendu!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, mnie to na pewno nie zanudzisz, bo uwielbiam podziwiać Twoje prace! :-) Do nowej nazwy Twojego bloga pewnie szybko się przyzwyczaję (nawiasem mówiąc - też zmieniłam nazwę bloga u siebie :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Od bombek chyba cała choinka Ci się uginała, co jedne to piękniejsze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy tworzysz, bo jesteś wszechstronna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki Piekne :) To i z mila checia zobacze nastepne :)) Nowa nazwa bloga mi sie podoba bardzo :) Milej niedzieli Ci Zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudna ta bombka z piórkami! Jesteś niesamowicie twórcza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejne śliczne :) ta z piórkami bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zmiany! Na szczęście Edytka ta sama:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.