niedziela, 7 grudnia 2014

Dwa medaliony w stylu vintage, Wymianka pod patronatem Św, Mikołaja

Witajcie, 
u mnie nadal bombkowo, dziś chciałam pokazać 2 medaliony, 
nie bardzo wiedziałam jak się je robi a raczej jak ładnie przykleić serwetkę, jednak po próbach udało się i tak oto wyglądają

poza tym brałam udział u Edyty ze Strzępki i okruchy w wymiance pod patronatem św, Mikołaja.
Moim Mikołajem była  Brujita , ale niestety mój Mikołaj miał problemy i przyjdzie do mnie później, 
natomiast ja byłam Mikołajem dla Aneta , nie wiem czy paczka sprawiła jej radość, ale mam nadzieję, że tak, Aneta  w paczce mikołajowej dostała to 








Życzę wszystkim udanej niedzieli, dużo słońca i chyba odrobiny białego puchu, żeby ładniej było za oknem,  do następnego .

13 komentarzy:

  1. Edytko zaszalałaś;-) A te motywy vintage uwielbiam. właśnie wykorzystuję jeden z nich- te dwie przytulone dziewczynki aniołki do zdobienia. Zakochana jestem w takich serwetkach:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłym jesteś Mikołajem - tyle dobroci :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze prezenty u Ciebie to na bogato. Chyba każdy podskoczyłby do sufitu otwierając taką paczkę. Bombki są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana otworzyłam paczkę i oniemiałam cieszyłam się jak dziecko znajdując kolejne upominki w życiu nie pomyślała, ,że tyle prezentów dostanę...sprawiłaś,że ten dzień będzie bardzo długo w mojej pamięci...wszystko jest cudowne nie mogłam sobie wymarzyć lepszych prezentów ....ogromnie Ci dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. medaloiny wyszły ci cudowne - a prezenty są przewspaniałe - chojny był mikołaj - wcale się nie dziwię dla takiego talentu wszechstronnego jak twój musiał być chojny - cieszę się razem z tobą - dziękuję za meila Edytko jeszcze nie kupiłąm ale kupię i musze zrobić ( wiesz o czym mówię) - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęściara z tej Anetki :-)
    A medaliony wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czarno-białą fotografię i tą vintage,więc dla mnie medaliony wyszły świetnie.Podoba mi się Wasza mikołajkowa wymiana, a Edyta-Mikołaj była bardzo hojna w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bombki.... Obejrzałam kilka postów- masz bardzo zdolne paluszki :).
    Cudeńka wychodzą spod Twoich rąk.
    Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne bombki :))) Prezenty przygotowalas rowniez Piekne :))) Co do piernikow to moglabys sie czestowac do woli :))) Jak by braklo to zrobilabym nowe :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Edytko, gdyby każdy robił taką paczkę do wymianki, nie zraziłabym się do nich raz na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale hojnie obdarowałaś koleżankę :))) Świetny pomysł z takimi wymiankami!
    A bombki cudowne! Miłego dnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale z Ciebie niesamowity Mikołaj :) A medaliony prezentują się cudnie!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne są te medaliony Edytko, stylowe i pięknie wykonane. A Twój prezent na wymiankę jest niesamowity i bardzo bogaty. Jestem pewna, że sprawił wiele radości.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.