niedziela, 28 grudnia 2014

Bombki serca , wyróżnienie od Aldony z Powoluśku

Witajcie  w ten niedzielny piękny dzień
dziś kolejny post bombkowy :)
znane bombki i znane obrazki, chociaż niektóre z nich mają troszkę inny motyw niż dotychczas :)





Jakiś czas temu otrzymałam wyróżnienie od Aldony z Powoluśku 
Bardzo dziękuję za tę nominację, jest mi przeogromnie miło, tym bardziej, że
Aldona jest wszechstronną i bardzo twórczą osobą,  naprawdę tworzy cudne rzeczy, kto u niej jeszcze nie był musi koniecznie do niej zajrzeć.
A oto moje pytania
 Co jest w stanie najszybciej wycisnąć Ci łzy z oczu? 
krzywda dzieci i zwierząt

Co niezmiennie Cię śmieszy? 

kabarety

Co zmieniłabyś w swoich rodakach? 

kilka cech

Z czego u swoich rodaków jesteś najbardziej dumna? 

trudne pytanie

Kogo ze znanych osób chciałabyś poznać osobiście i dlaczego? 

Jana PawłaII. był wielkim człowiekiem

Do jakiej książki wracasz z przyjemnością? 

King  i Lumley
Jakiej muzyki słuchasz, gdy chcesz się zrelaksować? 

ciężkiej

Co mogłabyś jeść codziennie? 

pizze i gofry

A teraz ja, nominuję wspaniałe osoby o bardzo twórczym charakterze, zawsze kiedy do nich zaglądam buzia mi się otwiera :)
 moje pytania - po prostu chciałabym aby w 11 punktach napisały coś o sobie:)
Hubka38 - Ewa

10 komentarzy:

  1. Ojej, bardzo dziękuję za wyróżnienie:-) Jest mi bardzo miło:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za wyróżnienie:) 11 punktów o sobie?? To dopiero wyzwanie:) większe niż wyplecenie pudełka hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombki świetne,najbardziej podoba mi się ta z bałwankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi się podobają, śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej- dziękuję:-) Sami mamy wymyślić 11 punktów?:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak 11 rzeczy o sobie:) to co sama być chciała o sobie powiedzieć, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe :) i kocham te ich nakrapianie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, dziękuję, ale co ja napiszę?:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.