środa, 10 grudnia 2014

bombka sznurkowa



 Witajcie,
dziś kolejne sznureczki, 
zakochałam się w tych ozdobach , 
i w takim razie specjalnie dla Danusi kolejne sznurkowe dzieło:).
Jeszcze tylko jakieś inne dodatki, niż te, muszę wymyślić i będę miała w tym roku wyjątkowe święta:),
a raczej wyjątkowe ozdoby, kurcze , gdzie ja się tyle lat uchowałam że nie pomyślałam że takie fajne ozdóbki  można w domu zrobić,
nawet przez myśl mi nie przeszło że ja sama, ja taki mały człowieczek  mogę sama coś zrobić i żeby to wyglądało "do ludzi podobne"
 i żebym jeszcze mogła to ludziom podarować i żebym nie musiała głowy chować że brzydkie, bo czasem wyjdzie ładne:)
Dziękuję za wszystkie miłe słowa, chciaż powinnam była to na początku zrobić ,ale tak się zakręciłam że miało być dobrze a wyszło jak zawsze, miłej środy i do jutra.








14 komentarzy:

  1. ziarenka kawy na złoto- super1 Bombeczka do kompletu z choineczkami! PIęniusia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł i świetne wykonanie - jutowy sznurek zawsze dobrze wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombka jest świetna! Koniecznie musisz zrobić więcej tego typu ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje ozdoby są śliczne. Do głowy by mi nie wpadło, że dopiero w tym roku tak ostro zabrałaś się za świąteczne dekoracje. Na pewno Twój dom będzie pięknie wyglądał. Ja w tym roku zrobiłam dla siebie niewiele dekoracji bo mam od poprzedniego roku, a byłoby żal ich nie wystawić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super , pomysły masz kobieto niesamowite :) może kiedyś skorzystam z Twojego pomysłu jeśli pozwolisz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że odkryłaś w sobie talent, bo wychodzi Ci wszystko bardzo ładnie , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie ,że lubię sznureczki ,a bombeczka wyszła urocza .
    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Na pewno będzie fantastycznie wyglądała na choince :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.