poniedziałek, 1 grudnia 2014

bombka wklęsłe w stylu retro ? Cykliczne kolorki u Danusi grudzień szare srebro:)

Witajcie,
 jest mi przeogromnie miło że do mnie zaglądacie i zostawiacie tyle miłych słów zachęcających do dalszej pracy.
 Dziś staję do kolejnej zabawy u Danusi , gdzie kolorem jest szary, srebrny i siwy.
Są to moje ulubione albo ulubieńsze kolory i tak właśnie byłam w trakcie tworzenia bombeczki w szarościach , gdy Danusia ogłosiła kolory grudniowe. Buzia mi się uchachała od ucha do ucha.
Bombeczka jest z aniołeczkiem w odcieniach szarości, ma oblamówkę ze srebrnej wstążeczki i tył zamalowany jest szaro srebrną farbą akrylową, bombka mi się bardzo podoba.
Szare ubranka zaraz obok brązowych są najfajniejsze, szare dodatki  nadają stylu pomieszczeniom, szary jest kolorem idealnym do łączenia z innymi, szary jest bardzo dobrym kolorem nawet do tworzenia prac:)
Bombeczka zostaje zgłoszona przeze mnie do zabawy.







http://danutka38.blogspot.com/2014/12/cykliczne-kolorki-grudzien.html

75 komentarzy:

  1. Te wzory przenoszą mnie w lata błogiego dzieciństwa chyba nie ma nic lepszego: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne , uwielbiam właśnie te wklęsłe bombki bo tak jak napisała Agnieszka przenoszą w dziecięce lata :))). Mają w sobie taki wyjątkowy klimacik, :)). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudne bombki, takie trochę retro

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne i oryginalne bombki, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bombeczki :) Nie mam pojęcia jak się je robi, ale zachwycają mnie niezmiennie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne bombeczki! Będą się pięknie prezentować na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne :). Lubię takie dodatki.
    Miłego...
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne :) takie wklęsłe kojarzą mi się z choinką jaką mieliśmy przed przeprowadzką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne , trudno byłoby wybrać tą jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. co jedne to piękniejsze- napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu piękne :) bardzo lubię takie retro klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie dostojne te bombeczki ....Super ....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombeczki są urocze i jakże pięknie wykonane. No i szczęśliwa z Ciebie kobieta już ma kolorek szary zaliczony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne :) cudownie będą zdobiły choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne.... też bym chciała umieć takie zrobić....

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie są po prostu ŁAŁ :) Nie mogę się napatrzeć, jak zgrabnie wychodzą kolejne bombki spod Twoich rąk!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne,takie "starociowe" bombki,dzięki nim odbyłam małą podróż do czasów dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  18. Bombeczki są świetne , takie w stylu retro. Ale super by było , jak bys przeczytała raz jeszcze punkt 8 regulamniu zabawy i spróbowała poprawic tego posta. .
    Miłej zabawy pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tu na wstępie podpiszę się pod Anią w sprawie doczytania regulaminu. W zabawie są zasady, które przestrzegamy. Sądzę, że nie będzie problemu z małą poprawką pościka?
    Bombeczki w stylu retro świetnie się prezentują. A w "sreberku" bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam:) Kasia


    OdpowiedzUsuń
  20. już poprawiłam z tego wszystkiego ulecialo mi przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycająca bombeczka,uwielbiam te kolory i ten styl ♥
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Edytko widzę ,że już dziewczyny pilnują za mnie prządku i przychodzę na gotowe,ale też nie wiem co było nie tak.Niestety nie zawsze mam czas wejść jako pierwsza zobaczyć i skomentować.
    Kochana bombeczka jest śliczna,delikatna w stylu jaki wiele z nas lubi .Kolorki się zgadzają więc wszystko gra na 102.
    Buziaki na resztę dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękna
    ech święta tuż tuż
    i czuć je aż nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  24. HIHI popatrz jak fajnie wyszło szefowa nawet nie wie że było cos nie tak . Świetnie to zrobiłaś !!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna. Nawet nie mam pojęcia jak ją zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie je wykonałaś. Przypominają mi bombki z dzieciństwa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna w retro stylu, ogromnie podobają mi się takie właśnie ozdoby :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zebrałaś już tyle pochlebnych komentarzy, że mnie pozostaje jedynie potwierdzić to co poprzedniczki napisały. Super wklęsła bombeczka, święta będą bombkowe.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podpisuję się pod resztą :-) Piękna bombka w klimacie retro - coś co lubię!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawe połączenie, tzn.nie widziałam jeszcze wklęsłych bombeczek z aniołkami w takich kolorkach, udało się to zestawienie, gratuluję pomysłu :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam Edytko :)
    Wchodząc tutaj byłam przygotowana ujrzeć przepięknego,srebrnego anioła ...
    A tu ...niespodzianka...bombka,jakiej jeszcze nigdzie nie widziałam :)
    Wg mnie jest przepiękną,oryginalną :)
    Gratuluję pomysłu i wykonania takiej wspaniałości :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie oraz przy okazji bardzo dziękuję za częste wizyty i komentarze u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę bombka przywołuje wspomnienia z dzieciństwa, ta śliczna dziewczynka ma takie same loczki jak ja kiedy byłam mała , cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiekne bombka, stylowa i mimo ze szara ma w sobie duzo ciepla. Paradoks :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też obstawiałam, że u Ciebie pięknego, srebrnego anioła znajdę... A tu zaskoczenie. Świetnie Ci bombka wyszła, taka nostalgiczna...

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna...bardzo podobają mi się takie prace w stylu retro. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. przepiękna :) i motyw i piękne wykonanie i całość i styl i kolor i ozdoby i ... wszystko:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie bombki to dla mnie coś nowego , ale prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi,. Twoje bombeczki również kojarzą się z dzieciństwem. Przywołują taką pewną nutkę nostalgii. Może przez ten kolorek, a może przez zastosowany motyw? W każdym bądź razie efekt bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie będę oryginalna... piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam styl vintage i ta bombka mnie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialna... chyba zaraz spróbuję pociąć jedną z moich styropianowych bombek....

    OdpowiedzUsuń
  42. Po prostu bajka!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna bombeczka. To jak sentymentalna podróż w czasy dzieciństwa. Trzeba przyznać, że dawniej choinki miały zupełnie inny klimat, jak te dzisiejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne retro!

    Nasza Babcia kocha takie stare fotografie, twierdzi, że "kiedyś" ludzie byli ładniejsi...
    A ja myślę, że to sepia daje ten ulotny urok i niedokładność fotografii zmiękcza rysy, przez co ludzie są piękniejsi... a może rzeczywiście kiedyś ludzie jednak byli piękniejsi?...

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna i niezwykła bombka. Kocham taki styl i te stare grafiki.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bombka śliczna, dla mnie wieje od niej tajemniczością choć nie wiem dlaczego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo mi się podoba Twoja bombka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna praca...
    Edytko... a ja donoszę, że już, że w końcu, że zapakowane i jutro wyruszy w drogę...
    Dziękuję za cierpliwość...

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękna, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  50. WOOW piekne bombki ,jestem pod wrazeniem

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładna bombka w stylu retro.

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny pomysł z tą bombką, pięknie to wymyśliłaś i jeszcze pięknej wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna ma swój klimat i styl:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna bombeczka.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.