środa, 19 listopada 2014

Świat Małej Sowy zagościł w mych progach a także bombki akrylowe decoupage wykonane przeze mnie

Witajcie
przedwczoraj mój dom  przyjął w swe progi MałoSowi świat. 
 Od Agatki Małej Sowy przyleciały do mnie istne cuda.
Możecie mi zazdrościć, oj możecie bo jest czego.
Dostałam prezent doskonały w każdym centymetrze, w każdym szwie, w każdym kolorze.
Dostałam piękne ozdoby dla domu w moich ulubionych kolorach brązach i czerwieniach.
Dostałam wspaniałego śpiocha tildowego i śpiocha "mijakowego".
Cudne serducha .
Jednym słowem brązowy ideał.
Wszystko jest tak starannie uszyte, wykończone i ten dobór kolorów, tkanin i wzorów. 
Juz możecie mi Zazdrościć przez duuuuże Z.


 

Otrzymałam cudną tabliczkę pele mele, do przechowywania ważnych i ważniejszych karteczek z informacjami.
Tablica prezentuje się idealnie a raczej prezentowała się idealnie w mojej kuchni do momentu przyjścia córy ze szkoły, po czym została mi zabrana  i po okrzyku "oddawaj"  został mi pokazany język i figa i tyle się cieszyłam tym cudem.
Jeżeli chcecie taką tablicę, możecie sobie taką zrobić klik
 a tu brązowy zestaw razem




 a to zestw czerwony
idealny na dekoracje bożonarodzeniowe, oj ideał.
Serce z doszytą  choineczką 3d, "mijakowy" mikołaj i "renifur" oraz szare serducho z bożonarodzeniowymi akcentami.
"Mówię" Wam cuda
do tego wszystkiego dostałam jeszcze malutkiego Jezuska na bożonarodzeniowy stół, ale zdjęcie dołączę w kolejnym poście, bo nie bardzo potrafiłam zrobić.





musicie koniecznie zajrzeć do Agatki klik . Kto nie był tam jeszcze i zajrzy na pewno się zakocha w jej pracach.
 Nie tylko jej prace emanują pięknem, sama ich twórczyni jest wewnętrznie i zewnętrznie piękną osobą, jest bardzo życzliwa i pomocna.
Rzadko spotyka się  takie "dobre duszyczki"

Agatko jeszcze raz dziekuję.
A tu już bombki własnoręcznie przeze mnie wykonane, powstały z zepsutych połówek  akrylowych bombek, mają kilka rys czy zacieków, ale sądzę, że na mojej choince będą się prezentowały w sam raz.
Nawet spęania mi wyszły, Aniu dziękuję za podpowiedź z kaloryferem.












Na tym kończę dzisiejszy post i życzę Wam miłego dnia.

19 komentarzy:

  1. Faktycznie jest czego zazdrościć więc zazdroszczę, dostałaś super upominek.
    A bombki śliczne sama powiesiłabym je na swojej choince:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko piękne a prezenty faktycznie urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościłam;) Bardzo się ciesze, że wyszły spękania. Bombki bardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj znam prace Agatki. Czesto odwiedzam jej blog no i tak tez trawilam do ciebie. Piekne prezenty dostalas.
    A twoje bombki to cudenka. Bardzo mi sie podobaja.
    Pozdrawiam serdecznie
    Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach Ty szczęściaro:-) Cuda tu nieprzeciętne, te bombeczki, detale, jestem oczarowana:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombki są cudne, prezenty od Agatki super, jak ja ci zazdroszczę ślimaka, bo serduszka już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście boskie!!!!! Obie zrobiłyście istne cuda!!!!!!!!!!!! Zazdroszę więc Wam obu :-) Bombeczki bardzo ładne!!!!!!!!!!!!Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty otrzymałaś a Twoje bombki to kraina baśni :))
    CUDA :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cuda u ciebie, Edi! Jakaś magnetyczna jestes, przyciągasz ludzi z duszą do siebie, hi,hi! :-) Piękne te tildowe rzeczy! Czujesz się jak na Mikołąjki chyba, co? :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj zazdroszczę zazdroszczę :):):) bombki piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. oj Edytko bardzoooo Ci zazdroszczę tych prezentów są obłędne!!! Bombki piękne :) ja czasami podsuszałam suszarką aby spękania szybciej się pojawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ło matulu te brązowe śpiochy są bajeczne ...marzenie moje ...
    a bombeczki wyszły ci naprawdę udane gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności widzę! Świetna wymiana za Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zestaw, oczywiście zazdroszczę przez duże Z :-)
    Twoje bombki też super wyszły, bardzo fajne spękania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No ja Ci Edytko okropniście zazdraszczam! Cudowności :) Bombeczki też są świetny :) Kiedy Ty masz czas na to wszystko? Mi nie starcza doby :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze, że się spodobały, uff...:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.