piątek, 28 listopada 2014

"małosolne" Pierniczki

Witajcie
wszyscy pieką  pierniczki na choinkę więc i ja postanowiłam ozdobić swoją choinkę pierniczkowo.
Ciastki, choinki, dzwonki, gwiazdki, laseczki i pierniczkowe aniołki.
Wszystko to pyszne i zawiśnie na świątecznm drzewku, w tym roku patrząc na ogrom zrobionych ozdób a także na to, że pierwszy rok, kiedy odkryłam, że potrafię coś zrobić, moja choinka będzie się uginała od nadmiaru ozdób:)) aleco tam jak sama nazwa wskazuje choinka ma być choinką.
Nie eleganckim drzewkiem w jednym lub dwu kolorach, chociaż są one urocze, klimatyczne i bardzo szykowne, ale ja w tym roku stawiam na "choinkę" pełną ozdób sklepowych  , rozmaitości domowych, pierniczków i nie wiem co jeszcze wymyślę.
Tym optymistycznym akcentem kończę post.
Życzę Wszystkim udanego weekendu i miłego dnia.









16 komentarzy:

  1. Edytko cudne te pierniczka a laseczki przeurocze:)))))))))))))))
    Edytko mam do Ciebie pilne pytanko-czy Ty sprzedajesz te bombki 3d ?
    jeśli tak to proszę napisz do mnie pinie maila z ceną :)))
    basia.mik@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wielką miłośniczką starannego strojenia choinek, w ozdoby niepowtarzalne, piękne i przemyślane. Twoja choinka z pewnością taka będzie!

    OdpowiedzUsuń
  3. To wszystko jest takpiękne, że ja bym "ponawalała" to na choinkę i już byłaby cudowna! Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wypieki. Ale u Ciebie będzie pięknie na choince;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo! są fantastyczne ! :) zwłaszcza podobają mi się choinki gwiazdki i laski cukrowe ^^ a ciasteczkowe ludziki wyglądają tak smacznie że chciałoby sie je schrupać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, to jest śliczne, taka ilość na choince, pięknie to wszystko będzie wyglądać :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, niesamowicie wyglądają :) A ile to roboty, to nawet boję się zapytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne:) Ja też wpadłam na pomysł by zrobić samemu jakieś ozdoby na choinkę:) Zwłaszcza, że mam małego pomocnika:) Zrobiłam więc pierniczki cynamonowe, ale moje się do Twoich nawet nie umywają... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow cudne pierniczki i jak ich dużo

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie zrób zdjęcia choince, bo będzie na pewno wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Będziesz miała przeuroczą choinkę,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się napracowałaś! Aż dech zapiera! Tyle cudowności! Przepiękne! pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała produkcja!!! Od razu poczułam świąteczny nastrój! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Laseczki z ciastkami są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie sporo ich, ale wyglądają pięknie. Z przyjemnością zobaczę, jak wygląda Twoja choinka...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.