niedziela, 23 listopada 2014

Cykliczne kolorki u Danusi- listopad złoto - złota bombka

Witajcie,
po wielu trudach udało mi się dotrzymać terminu i zrobić złotą bombkę  
moim zdaniem pasuje do banerka
 połączenie złota  z białymi lub  ecru
  po ok 40 % koloru złotego,40% białego,lub ecru ,pozostałe(nieobowiązkowe) 20 % może stanowić 1 lub 2  dowolne kolory.
Policzyłam pomnożyłam i wychodzi że sprostałam wyzwaniu, 
kolor 1 złoto jest
kolor 2 - białe tło i kwiatek jest
kolor 3 - brązowy  domek i okiennice i derzewo są
 i ostatni 4 kolor niebieskawe tło nad domkiem.
odnośnie złotego, nie jest on moim ulubionym kolorem, jest ładny ale nie przepadam za nim::)
Daniusiu mam nadzieję, że zaliczone.
poprawiam po upomneniu
złoto lubię w kieszeni, 
rzadko noszę na sobie, bo nie jest to mój ulubiony metal :) 
uwielbiam złoto w połączeniu z czekoladowym brązem, oj bardzo 
już
http://danutka38.blogspot.com/2014/11/cykliczne-kolorki-u-danutki-listopad.html










51 komentarzy:

  1. Pewnie że będzie zaliczone, śliczną bombkę zrobiłaś Edytko, złoto jak sie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest. Kiedy Ty masz na to wszystko czas, bo chyba moja doba jest krótsza. A może nie mam ostatnio tyle zapału;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko cudowna bombka, trzymam kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Złota bombka piękna i to jeszcze w jakim super wydaniu.
    Brawo Edytko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bombka, pomysłowa i ciekawie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super bombeczka Ci wyszła, bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie strasz, jeszcze tydzień !
    Śliczna Ci ta bombka wyszła - i motyw świetnie dobrany. Naprawdę, czuć ,że Święta coraz bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zatkało mnie , jest super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. w starociowych bombkach babuni były takie z "dołkiem"
    teraz juz chyba się takich szklanych nie robi...

    więc trzeba sobie zrobic samemu!
    pieknie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, to jest dopiero dzieło sztuki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał !!!! bombka wyszła pieknie to okienko na ośnieżony świat jest rewelacyjne !!!!
    Cieszę się , że udało Ci się przygotowac złota pracę. Świetny pomysł , świetne wykonanie.
    Pozdrawiam i życze miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bombka ;) i bardzo fajny motyw z okienkiem, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Złota bombka z różą! Jest przeurocza i bardzo dekoracyjna.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna, niebanalna bombka, wpada w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Profesjonalna praca! Pozdrowienia serdeczne i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombka jest świetna. Bardzo mi się podoba to okienko. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna złota bombka, i jeszcze można zajrzeć do środka. Takie bombki pamiętam z dzieciństwa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie będzie wyglądać na choince

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale złotem zawiało:) bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna bombka,sama bym ją chętnie powiesiła na choince

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiekna dekoracja swiateczna.Gratuluje talentu i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczna bombka, Bombki to wdzięczny temat różnych prac. Podoba mi się w Twoim wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bombka jest śliczniusia, taka w starym stylu :) I jeszcze ta różyczka... Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczna! jeszcze takiej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna bombka i bardzo fajny efekt głębi :) jakby się faktycznie wyglądało przez okno :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ho ho ! Po prostu arcydzieło :) Przepiękna bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahaha,prawie zaliczone ,bo gdzie kilka słów o upodobaniach do złotego.Migiem mi tu poprawić pościka ;A co do bombeczki to jest prześliczna a ,to okienko przypomina mi bombki jakie kiedyś miałam w rodzinnym domku w czasach dzieciństwa .
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na kolejny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, ale cudo!!! Fantastyczna bomba!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna, pamiętam z dzieciństwa takie bombki z wgłębieniem na jednym boku, teraz już się takich nie da kupić w sklepie, cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. hi hi
    idą święta i to widać na tej przepięknej bombeczce
    fantastyczna praca

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna bombeczka:))) Wspaniały pomysł i świetne wykonanie. To okienko z domkiem jest rewelacyjne. Będzie wspaniałą ozdobą na choince.
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  32. jest śliczna, a okienko takie otwarte super się wpasowało:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.