sobota, 8 listopada 2014

bombki z odzysku, wyróznienie od Agaty z kreatywny bazarek, niespodzianka od Agi z niespełnionego artysty orz wygrane candy u Sowiej Galerii

Witajcie
dziękuję za tyle ciepłych słów  pod poprzednimi postami, za to że jesteście, za to że dzięki Wam chce mi się dalej coś robić.
 Dziś długi tytuł bo dużo rzeczy mam do pokazania.
Deszcz nie nastraja optymistycznie, ale za to jest ciepło, więc troszkę się wyrównało.
zaczynam więc od moich bombek z odzysku, a mianowicie zakupiłam bombki akrylowe i próbowałam je jakoś ozdobić, po kilku próbach bombki nie nadawały się do dalszego użytku w wersji przeźroczystej, w związku z tym starałam się jakoś je wykorzystać, żeby nie wyrzucać, szkoda byłoby wzbogacić o nie śmietnik, a oto efekty ostatecznego wykorzystania bombek







 tył bombki zamalowany farbą akrylową, pobrokacona i polakierowana, obrazek wydrukowany na papierze xero , naklejony na tekturkę, potem zostały użyte spękania dwuskładnikowe a ponieważ obrazek nie jest sztywny więc spękaniom troszeczkę pomogłam, co do pracy ze spękaczami, jeszcze długa droga przede mną.
Wypełnienia spękań cień - metoda polecona mi przez sosnowy gaik, bardzo dziękuję za pomoc, jak na razie tylko tyle mi ze spękań wychodzi- wypełnianie:).
Całość obłożona "sztucznym śniegiem" domowej produkcji.
  Z efektu końcowego częściowo jestem zadowolona.

Kilka dni temu wzięłam udział w zabawie "zgadnij dwie różnice" na blogu Agi 
nie wygrałam nagrody głównej ale jeżeli nagrody pocieszenia mają tak wyglądać to ja mogę same nagrody pocieszenia dostawać.
Zobaczcie co otrzymałam

 cudny koszyczek pleciony z papierowej wikliny, starannie i równiutko wypleciony, już znalazł miejsce w mojej kuchni, będzie na zatrzaski do żywności, a do tego idealnie zdobi regał  w kuchni.
serducho, ślicznie wykoczne, serducho zawiśnie na choince, jest prześliczne 
no i gwóźdź programu 
4 różyczki  z zimnej porcelany i tu mi szczęka opadła, są pięknie wykonane, idealnie ulepione, z resztą same możecie ocenić.
To wszystko moje:)
Aga bardzo dziękuję.

Wygrałam dyniowe candy Sowia Galeria.
Dostałam cudne kolczyki i wisiorek z modeliny, ulepione starannie i równiutko.



jako gratis otrzymałam rzemyczek z zakończeniem do samodzielnego wykonania innej zawieszki.
Ten prezent został mi zabrany przez moje osobiste dziecko.
 Marto dziękuję Ci bardzo.

A teraz wyróżnienie od Agatki z Kreatywnybazarek 
 Agatka jest bardzo wszechstronną kobietą, zachęca Was do odwiedzenia jej bloga.Tworzy naprawdę śliczne prace.

Pytani do mnie;

Nowe czy używane?
i nowe i stare

ssaki czy ptaki?
ssaki

spódnica czy spodnie?
spodnie

jogging czy siłownia?
jestem leniem, ze sportu to jazda na rowerze

owoce egzotyczne czy krajowe?
jedne i drugie

mięsożerca czy roślinożerca?
mięsożerca

komedia czy dramat?
horror

książka czy film?
i książka i film

nocny marek czy ranny ptaszek?
nocny marek

fantazja czy rzeczywistość?
po środku, czasem dobrze pomarzyć

pieski czy kotki? 
psy w domu nie pod, koty u kogoś 

nominuję 

odpowiedzcie prosze na te smame pytania, na które ja odpowiadałam:)
oto one

życzę Wam miłego wieczoru



13 komentarzy:

  1. Kochana fajnie wykorzystałaś te bombki, u Ciebie to się nic nie zmarnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombki w świetnym stylu. Te wydrukowane fotografie wyglądają w nich naprawdę z klasą :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się prezentują te bombeczki :-)
    Dziękuję za nominację :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zasypałaś nas samymi wspaniałościami :* gratuluję wygranej i nominacji a bombki odwdzięczą Ci się błyszcząc w te Święta :* pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudeńka :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombki są śliczne, a reszty gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudności!
    A bomkbi rewelka, jakbyś je wyrzuciła, to powiedz, do którego śmietnika:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuję za nominacje. Fajnie, ze do mnie zaglądasz.
    Podziwiam za Twoje solanki. Jakoś moja cierpliwość przy tego rodzaju pracy jest marna. Chyba każdy musi znaleźć swój rodzaj pracy, który mu będzie odpowiadał. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.