niedziela, 16 listopada 2014

bombki 3 d - krajobrazy zimowe zamknięte w kule i wyniki candy

Witajcie
nie będę dużo pisać  , bo pewnie nie czekacie na post , tylko na wyniki candy, ale zanim to nastąpi powiem że jest mi przeogromnie miło, na moje rozdanie zgłosiło się 60 osób, wszystkim serdecznie dziękuję, za chęć wzięcia udziału w zabawie, jeszcze tylko  multum zdjęć z bombkami :))) i....








 wyniki losowania



 pod numerem 19 kryje się
Skrzydła wyobraźni pisze...
I ja ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)) może tym razem szczęście uśmiechnie się do mnie :))

19 komentarzy:

  1. Bombeczki są przecudne! Udzieliła mi się świąteczna atmosfera :)
    Gratuluję Zwyciężczyni :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bombeczki! ;) I gratulacje dla szczęściary ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te bombki!!!
    Dzięki za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombki są rewelacyjne!!!! Gratuluję Izie tak cudnej wygranej :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne bombki. Gratuluję zwyciężczyni :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i śliczne bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę:-) Edyta z tymi bombkami przeszłaś samą siebie!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Szczęśliwej Dziewczynie, a Tobie dziękuję:-)
    Bombki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne :) jeszcze nie widziałam tak pięknych bombek. Mają w sobie pewien urok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombki są prześliczne, a za zabawę dziękuję i gratuluję wylosowanej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę. Gratuluję szczęśliwej wylosowanej :) Bombki są prześliczne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki za zabawę. bombki przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje za zabawę:) Gratuluję zwyciężczyni:)
    Bombeczki są przepiękne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombki cudne :)) Bardzo cieszę się z wygranej :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.