niedziela, 23 listopada 2014

bombka akrylowa


Witajcie, dziś jedna z bombek, która powstała kilka dni temu, odzyskałam zniszczoną bombkę akrylową, miał w niej zamieszkać zimowy krajobraz 3d, jednak klej wylał się i zostały ślady, w związku z tym akryl nie nadawał się do zamieszkania przez krajobraz 3 d a każdy wie że bombki są trochę drogawe więc szkoda mi było wyrzucić i postanowiłam zrobić sobie taką oto bombeczkę:).
Bombeczka jest dwustronna, gdyż nie mogłam się zdecydować , która serwetka ładniejsza :)))) wiec skoro obie to oto są.







11 komentarzy:

  1. Ta strona z domkiem mnie zachwyca. Cena bombek faktycznie wysoka, a przecież to "tylko półprodukt", trzeba się jeszcze sporo nagimnastykować żeby uzyskac efekt finalny. Byłabym za tym, aby cena takich bombek w zakupie była niższa, ale cóż pewnie producenci mają też swoje powody;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszła :) na pewno będzie pięknie wyglądać na choince :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombeczka śliczna!!! Ja w tamtym roku też zrobiłam sporo podobnych bombek i na choince prezentowały się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszła. Obie strony są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta z domkiem wygląda jak malowana :))
    Superaśne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ceny półproduktów są faktycznie wysokie osobiście uważam że nawet za wysokie żeby kupić i zrobić ich tyle ile by się chciało :) bo przeciez prócz kupna trzeba jeszcze dodać inne rzeczy i czas...
    Bombka z domkiem jest taka klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość, że się nie zmarnowało, to jeszcze świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. też bym się nie mogła zdecydować , która serwetka ładniejsza by ją wykorzystać więc pomysł z dwustronna bombką świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie widzę żadnych poprawek, dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. szczególnie podoba mi sie ta z domkiem

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.