środa, 12 listopada 2014

Anielica w zieleniach

Dzień dobry
dzień dobry:), jak Wasze samopoczucie po wolnym długim weekendzie?
Ja dziś wstawałam z bólem, bo pospałam w te wolne dni i do 10 :) może i grzech , ale jaki przyjemny:)
A dziś nie pogrzeszyłam, o 6 rano już na nogach byłam,
 sącząc kawę i szwędając się z konta w kont.
Jakoś zebrałam się w sobie i udało mi się ogarnąć i wyjść do pracy.
I tle by było z życia codziennego zwykłego szarego człowieka, 
 a z życia masosolnego - taka oto powstała anielica..
Pukle brązowych włosów, zielona suknia złotem muskana.
Anielica ma około 40 cm wysokości i całkiem fajnie się prezentuje.
Życzę Wam miłego niepełnego tygo dnia pracy.
 











21 komentarzy:

  1. Super :) Jak zwykle śliczny wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za świetny przymiotnik - masosolny! Uwielbiam takie...
    A co to znaczy "całkiem fajnie"?! super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Suknie Twoich anielic są jak od najlepszych projektantów, cudne wzory i gustownie skrojone :) A najfajniejsze, że każdy aniołek ma inną i niepowtarzalną!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna!!! A sukienka po prostu cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna anielka :) kreacja niczym od projektanta mody, bardzo fajna tekstura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje :)) - masz świetne pomysły!
    Miłego wieczoru :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna! Uwielbiam je ogladać!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie pomuskana suknia tym złotem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeny Edytko jak ona wysoka , szczupła smukla i cudowna =buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Jestem pełna podziwu - wszystkie Twoje prace są tak dopracowane, dopieszczone! Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna, ma ciekawa sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ona wdzięcznie pozuje!! śliczna..

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak suknia bardzo ładna , jak i cała anielica śliczna , ładne uczesanie .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.