wtorek, 25 listopada 2014

2 bombki

Dziś przychodzę z dwoma bombkami.
Medalion ze skrzypcami i nutami, motyw bardzo, ale to bardzo mi się podoba, po drugiej stronie podobny motyw, tyle, że druga strona nie była fotogeniczna i nie chciała zrobić sobie zdjęcia.
Bombka serce duża, pękata z motywami domków zasypanych śniegiem, tym razem obie strony bardzo chciały , aby im zrobić zdjęcie.
Obie bombki ozdobione wstążką.
Bardzo miło mi się je robiło, tym bardziej, że ładnie wychodziły, lakier sechł szybko i nie wiem czy przez motywy czy prostotę bardzo mi się podobają.




15 komentarzy:

  1. Obie śliczne, ale serduszko jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombka śliczna, ale serduszko skradło moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie śliczne ale grafika na drugiej mnie zachwyciła. Szkoda, że nie mam takiego motywu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka w takich bombkach serduszkach byłaby rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszko wygląda niesamowicie :) Obie są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie bombki śliczne, ale bardziej urzekło mnie serduszko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serce śliczne, ale i pierwsza urocza, takie ozdoby to ja rozumiem, bo w sklepach tony chińszczyzny:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszły :) - masz dar Edytko!
    Udanego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ozdoby choinkowe. Dziękuje za udział w moim Candy.

    OdpowiedzUsuń
  10. obie bombki sa piękne i nastrojowe bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.