poniedziałek, 20 października 2014

taca w stylu shabby chic

Witajcie,
piękna polska jesień jednak trwa,
 słonko świeci, 
co prawda zrobiło się zimniej, ale jednak widoki za oknem są optymistyczne, piękne kolory jesieni .
Spadające liście, nie nazbierałam tylko żołędzi a mam ochotę zrobić sobie z nich wianek, może wyjśc ładnie. czapeczki i całe żołędzie, 
 może jeszcze gdzieś zznajde ładne.
Dziś przedstawiam Wam tacę, pierwszą wykonaną przeze mnie, ma być w stylu  shabby chic.
Przetarcia zrobione na wosk i wzorki za pomocą szablonów.
Z efekltu końcowego jestem bardzo zadowolona.
Życzę Wam miłego słobnecznego dnia i dużo uśmiechów.









13 komentarzy:

  1. Zdradzasz aniołki:)? Żartuję, wspaniały efekt, bardzo mi się podoba.
    Co do żołędzi i wianka - zaczekaj na mój kolejny post, może Cię zainspiruję?

    OdpowiedzUsuń
  2. jeny Edytko zaniemówiłąm taka piękna jest - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. zapomniaąłm spytać gdzie kupiłąś takie cudo zwłąszcza że ma otwory jako serca :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna!! szablon fajnie wyszedł!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super taca, ale z Ciebie wszechstronna Dziewczyna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie z tym szablonem wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taca rewelacja :) rozwijasz skrzydła Edytko

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo coś nowego. Idź tym torem bo efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda cudnie, prosta ale efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, dziękuję za miłe odwiedziny u mnie. Śliczne masz rzeczy u siebie. uwielbiam styl shabby chic. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.