niedziela, 26 października 2014

skrzynka shabby chic i bułeczki dynie

Witajcie,
w to niedzielne słoneczne popołudnie, pogoda wspaniała tyle , że powietrze mroźne, ale na spacer można było się  udać, co też uczyniłam.
Po powrocie pomyślałam, że podzielę się zdjęciami skrzyneczki.
Druga i też jak dla mnie udana, obie z tacą rozgościły się w mojej łazience i jedna służy do trzymania kremów, druga grzebieni, w końcu na szafce zagościł porządek.
Na wielu  blogach goszczą także dynie, ponieważ bardzo podobają mi się dyniowe motywy , postanowiłam także sobie taki zrobić, a raczej upiec.
Przepyszne bułeczki dyniowe.
Polecam, smak jest rewelacyjny.













14 komentarzy:

  1. skrzyneczki cudne, a te dyniowe bułeczki, ach od samego patrzenia ślinka cieknie, tak pysznie wyglądają. Ach uciekam szukać chusteczki paapa

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga skrzyneczka jest równie piękna co ta poprzednia. Ale dyniowe bułeczki... WYMIATAJĄ
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym sobie zapodała taką bułeczkę ....
    mniam :)
    Ja teraz mam ochotę na piernik , wiem przed świętami ale już nie mogę przez Ciebie - już wyciągnęłam składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczki świetne i mogą być " na wszystko" !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne skrzyneczki, mnie też by się takie przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. NO proszę bardzo , jak sobie fajne organizery wyczarowała, i jak nie paluszki czarownicy to dynie , aż zazdraszczam czarodziejskich rączek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I skrzyneczki i bułeczki świetne :))) Masz talent :)
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzyneczki śliczne, a bułeczki wyglądają smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm chętnie bym zjadła taką bułeczkę :)
    A skrzyneczki szczerze zazdroszczę, bo wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pojemniczki! A te bułeczki wyglądają bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Skrzyneczki cudne, proste, ale takie efektowne. A bułeczki na pewno zrobię!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.