czwartek, 2 października 2014

Mała mikołajka

Witajcie,
choroba trochę odpuściła i dziś mi lepiej, 
bardzo dziękuję Wam za życzenia zdrowia i wszystkie pozostawione komentarze.
To bardzo miłe z Waszej strony.
Wiem, że to nie pora na prace świąteczne,
 ale dopiero było lato a już jest koniec września i sądzę, że zanim się obejrzymy będzie Mikołaj a później Święta.
Pomyślałam sobie że trzeba już powoli się przygotowywać,
więc przedstawiam małego aniołka z masy solnej w szacie iście świątecznej.
Teraz tak sobie pomyślałam , że w święta trzeba będzie plażowe anioły robić:D 
To taka mała dygresja na marginesie:D
 miłego słonecznego dnia, co prawda już nie takiego ciepłego.




17 komentarzy:

  1. Edytko dużo zdrówka! A anieliczka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko ty już zdrowiej kochana bo mnie dopadła teraz grypa a mikołąjka jest tak urocza że aż chyba muszę ozdrowieć - malutka cudna - oj zima się zbliża a ona w tak pięknych kolorach wykonana jest - buziaki ślę Marii
    i co jeszcze pozwalam sobie wkleić link twego bloga u mnie na pasku bocznym żeby cię szukać papappapapapa dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również Ci dziękuję Mari i za link i za życzenia zdrowia oraz Tobie Mona, pozdrawiam Was bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. słodka ta mikołajka:)))
    wracaj do zdrowia:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłopski garnek to takie danie jednogarnkowe ala bigos :)
    do tego można kupic taką gotową przyprawę typu Pomysł na ....
    jest w dwóch wersjach z makaronem i z kapustą ..my wolimy ten z kapustą ..
    potzrba kiełbaskę ,pieczarki ,cebulę ,kapustę ,paprykę czerwoną .
    kiełbaske podsmarzyć a reszte składników pokuładać w garnku a na wierz wrzucić ziemniaki w kostkę i zalać rozrobionym pomysłem na ....
    my bardzo to lubimy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna mikołajka i masz racje Edytko, że czas już powoli myśleć o świętach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale , aleee Edytko , dobry pomysł z tymi plażowymi aniołkami , w ciepłych krajach też są święta , przynajmniej będą zimę straszyć. Mikołajka ślicznie uśmiechnięta .
    Zdrówka życzę .

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację ani się nie obejrzymy a już będą święta...Mikołajka świetna...

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze maleństwo :) Jak to nie pora? U mnie Święta pełną parą :)) Już niedługo zacznę wstawiać zdjęcia świątecznych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu dziękuję za przepis, chyba się pokuszę, Edytko, Diano i Basiu chyba macie rację że już trzeba na święta się przygotowywać, sądziłam że za wcześnie ale chyba jednak nie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewo zatrzymujemy czas do mikołaja jeszcze ponad miesiąc i niech tak zostanie, bo po mikołaju od razu święta i nowy rok, coś ten czas za szybko leci

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że poczyniłaś zmiany na blogu :-) Bardzo podoba mi się banerek :-)
    A mikołajka jest przesłodka!
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, powiało świątecznym klimatem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Magdo:) i za opienie na temat wyglądu bloga i za ocenę mojej pracy:) .
    Agatko bo zanim się obejrzymy to już święta będą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, moim zdaniem jak się ma wenę to i zająca wielkanocnego można w grudniu zrobić :)
    zdrówka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.