środa, 8 października 2014

Kuferek na biżuterię lub skarby, wygrana zabawa u caramel and withe

Witajcie,
na początku postu chciałam Wam podziękować za tak liczny udział w moim candy, jest mi naprawdę bardzo miło.
Dziękuję także za wszystkie miłe słowa pozostawione pod poprzednimi postami. 
Dziś w poście bardzo dużo zdjęć, bo dużo rzeczy chciałam pokazać.
Na początek chcę pokazać moją pierwszą skrzynkę na moje skarby biżuteryjne:).
Skrzynkę wykonałam po odwiedzinach na blogu, gdzie powstają same piękne skrzyneczki. Pomyślałam że też bym chciała skrzyneczkę swoją własną posiadać. Skarbów moich jest ich malutko a ponieważ skrzynka wielka to będę musiała uzupełnić swoje skarby, żeby ją zapełnić.
Boki skrzynki zostały zabejcowane i pomalowane lakierem akrylowym, natomiast wieko ozdobiłam papierem ryżowym.
Obramowanie ze sznurka i koronki. 
Skrzyneczkę swoją wzorowałam na pracy bardzo zdolnej i robiącej cuda Eweliny z bloga Dekuferka, link do wspomnianej skrzynki klik mam nadzieję, że nie weźmie mi tego za złe.
Mojej skrzynce lata świetlne brakuje do tej z linku ale ponieważ bezczelnie ściągnęłam sznureczek i zawieszkę a także motyw ptaszka więc grzechem nie byłoby pochwalić autorki pracy pierwotnej, z której talentu czerpałam.







 Wygrałam zabawę u Ani z bloga Caramel and white dostałam tego cudnego królisia w szarej czapie. Jest wspaniały. Jest pięknie i starannie wykonany, nawet ma majtusie, takie śliczne miętowe majtusie pufiaste, czapa mu się zdejmuje , nie mogę wyjść z podziwu dla wykonania  tego cudeńka, króliś rozgościł się w moim salonie i obok pięknego jerzyka i dyni ( dziękuję Agatko:)) będzie jego ozdobą.
Klikając w zdjęcie poniżej zostaniecie przeniesieni do wspaniałego świata Ani i będziecie mogły podziwiać cuda jakie tworzy, chociaż sądzę, że większość z Was u niej już gości.
Aniu bardzo Ci dziękuję, nawet sobie nie wyobrażasz jak się cieszę z takiego ślicznego prezentu.

a tu już moje zdjęcia pięknego królisia, zapozował ze skrzynką a także sam:)








 a tu jeszcze chciałam Wam pokazać coś, co ozdobiło moją łazienkę, króliczki prezentowałam tu klik
początkowo stały w rzędzie na regale a teraz znalazłam dla kilku z nich nowe zastosowanie:)


Życzę Wam miłego wieczoru  i bardzo dziękuję, że tu do mnie zaglądacie.

18 komentarzy:

  1. oj zadziwiasz mnie Edytko coraz bardziej swoimi talentami :) solniaczkiślicznie Ci wychodzą, transfery a teraz jeszcze deco :) super skrzyneczki :) plus za dekor w środku :)
    gratuluje wygranej królika- świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kuferek, bardzo mi się podoba motyw na wieczku :)
    Gratuluję wygranej - królik jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna skrzyneczka, na pewno się przyda :) A królik jest po prostu wspaniały! Zazdroszczę takiej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Motyw na wieczku jest śliczny.Gratulacje wygranej - króliczek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kuferek! Masz wiele wspaniałych talentów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy tworzysz :) Przejrzałam bloga i jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. skrzyneczka cudna!!!!
    króliś przeuroczy !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. kuferek wyszedł rewelacyjnie a tego królisia to ci zazdroszczę, szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, niedobrze, niedobrze, jak moje prace blado wypadną przy takim króliku:)
    Ale masz talent, piękny kuferek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze gratuluję wygranej a po drugie muszę pochwalić Twoją skrzyneczkę. Jest śliczna. Wieko jest świetnie wykonane, ma piękny motyw. Uwielbiam też bejcowane doły. Po prostu super.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne tworki ale ten kuferek jest wspaniały, pięknie wykonany i ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest ten kuferek!
    Pozdrawiam i gratuluję tak fajnej wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna szkatułka i królisia ekstra

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale Ci wyszło :) i absolutnie nie mam za złe a dziekuje za wzmianke o mnie :) króliś też cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skrzyneczka prezentuje się ślicznie. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.