wtorek, 7 października 2014

JESIENNE CANDY U ANIOŁOWO MASA SOLNA

Witajcie,
dziś ogłaszam moje jesienne candy, 
co prawda cukierasy bardziej pasują na zimową zabawę,
 ale może przydadzą się Wam na Mikołaja.

Do wygrania: 
  • ikona z Matką Boską na drewnie, wielkość 30/20cm
  • siatka własnoręcznie przeze mnie uszyta z sową transferowaną nitro
  • poszewka na poduszkę, także własnoręcznie uszyta z transferem nitro -Audrey Hepburn i Wieża Eiffla
  • duża granatowa anielica ( wielkość około 20cm)
  • mała mikołajka (wielkość około 7cm)
  • 2 reniferki na choinkę
  • 2 mikołajki na choinkę
  • zestaw serwetek
  • jakieś słodkości

Zabawa trwa do 15.11.2014 

Wyniki postaram się ogłosić w ciągu 3 dni od zakończenia candy.


A teraz zasady zabawy, należy:   
- dołączyć do obserwatorów bloga, będzie mi miło jeżeli zostaniecie na dłużej


-  pobrać i podlinkować banerek na pasku bocznym u siebie na blogu ( pierwsze zdjęcie)
- zostawić komentarz pod poniższym postem z chęcią udziału w zabawie  
- wysyłka na terenie RP, jeżeli jesteś spoza wystarczy podać adres do wysyłki na terenie RP



Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm


Serdecznie Was Zapraszam  i życzę powodzenia !!!! :)


  Pozdrawiam 

Edyta






















63 komentarze:

  1. Wszystkie nagrody piekne, ale nie ukrywam , że marzę o ikonie. Biegnę spełniać warunki i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!!
    byłabym chyba najszczęśliwsza gdyby udało mi się wygrać takie cuda!!!!!
    banerek zabieram a Ciebie bardzo gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się również! Miło byłoby wygrać takie cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, ale wspaniałości! Z wielką chęcią zgłaszam swoją gotowość do przygarnięcia Twoich wspaniałych prac!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne cukieraski więc się przyłączam i zostaję. banner na http://pracownianati.blogspot.com/ pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się i ja:)
    obserwuję jako Sabi S.
    baner: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja grzecznie też ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Edytko, ikona jest... ach, nie mam słów! A te solne ozdóbki... wiesz, jak uwielbiam Twą twórczość, ale nie zapiszę się do tej zabawy, wiesz dlaczego:) Chciwość nie popłaca:)
    Życzę powodzenia innym, Edytka tworzy cuda, moim zdaniem jest bezkonkurencyjna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są Twoje prace, które zresztą podziwiam i obserwuję od dawna jako: Joanna Winiarska :-)
    dlatego z chęcią wezmę udział w zabawie:-)
    Banerek dodałam na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj,
    Widząc zawartość zabawy tych wspaniałości nie pozostaje nic innego jak się zapisać do tej zabawy:). Banerek już jest;).
    Pozdrawiam ciepło:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Spełniam wszystkie wymagania, także ogłaszam swoją chęć wzięcia udziału :)))
    Torba z sową!! <3 Chcę ją mieć :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. No to ja też koniecznie muszę stanąć w kolejce:-) Banerek wklejony na www.starapracownia.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne robisz prace, staję w kolejce , może trafi mi się niespodzianka , banerek u mnie gdzie serdecznie zapraszam , obserwuję jako Teresa M

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy. Ta ikona jest piękna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem zauroczona Twoimi pracami!!!- dołączam szybciutko i staję w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cukierasy :):) staję i ja do zabawy Edytko :):) Bnaerek u mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście ustawiam się w kolejce,banerek wklejam na magicznedodatkiizabeli.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  18. pewnie, ze staje w kolejeczce po te cudeńka :))) a banerek już od wczoraj wisi, dobrze, ze mi się przypomniało, że trzeba i tu się zapisać...hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)) może tym razem szczęście uśmiechnie się do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne cukierasy :) Również dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się. Banerek u mnie na bogu gdzie zapraszam. Córcia kolekcjonuje aniołki wszelkiego rodzaju więc zapisuję się.
    http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękne rzeczy, tak się cieszę, że tutaj trafiłam.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ja się zapisuję ja, aniołki są tak piękne, że chętnie któregoś adoptuję, jeśli mi szczęście dopisze hihhi oczywiście podglądam juz od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie przedmioty są piękne a najbardziej podoba mi się ikona:)
    banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się w ogonku:)
    Baner juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe nagrody przygotowałaś :) Więc i ja się zapisuję z wielką ochotą :)
    banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dołaczam do kolejki, takie cuda, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. To może i ja spróbuję :) Obserwuję jako trojanda :) Podzieliłabym się tymi cudami z pewnym Malym Rycerzem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja na końcu kolejki staję O wygraniu tych cudeniek marzyć nie przestaję pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyłączam się a jakże :))
    Tyle wspaniałości w jednej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czym prędzej ustawiam się w kolejce.
    Banner: http://marteczki.blogspot.com :))
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne candy:) zgłaszam się.
    banerek umieściłam u mnie na blogu.
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki

    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Z wielką nadzieją i ja zapisuję się na Twoje candy. Piękne cukierki przygotowałaś, banerek już u mnie na moim jedynym blogu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale bogactwo! Staję i ja i bardzo ściskam kciuki, żeby anioły poleciały do mnie. Zapraszam też na Powoluśku gdzie również trwa zabawa - do wygrania drobiazgi w stylu angielskim.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne masz rzeczy do przekazania, chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. O Mój Boże ale wypas....Ustawiam się w kolejce i z niecierpliwością czekam na losowanie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się :)
    quillingowoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne prezenty przygotowałaś i chętnie wezmę udział w konkursie.
    Obserwuję jako Aleksandrowe myśli
    a baner umieściłam w zakładce: http://aleksandrowemysli.blogspot.com/p/wasze-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Cóż ja mogę napisać...rzeczy które przygotowałaś są po prostu cudne!! Chetnie się zapiszę;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przyłączam się do zabawy i liczę na szczęście :) Pozdrawiam Kinga

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniałe niespodzianki, zapisuje się i ja.Szczególnie podoba mi się ikona z Matką Boską. Pozdrawiam Gosia

    http://arcadiancsc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne nagrody, a w szczególności ikona. Zapisuję się oczywiście.
    Baner umieściłam:
    http://prace-meggie.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuje sie i ja po takie piękności:)
    Banerek na http://rozanyzakatek90.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Istny róg obfitości! Z przyjemnością staję w kolejce. Banerek na blogu http://maneruki.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też się zapisuję :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Oczywiście, że się zapisuję :) życzę szczęścia i sobie i innym :))))

    OdpowiedzUsuń
  50. ja też chętna baner na siljia.blogspot.com a lubię jako marta jung

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja z chęcią biorę udział w zabawie:) Obserwuję jako Natalia F, a banerek umieściłam na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Z radością udział biorę w zabawie!
    Takie apetyczne cukieraski!
    Moc pozdrowień!
    Banerek u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. No nie, przegapiłabym takie cudności :( ale jestem i chcę to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękne prezenty przygotowałaś, a ikona przykuwa wzrok...urocza:) ustawiam się więc w kolejce, może los się do mnie uśmiechnie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

  55. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie można przejść obok takich słodkości, więc i ja ustawiam się w kolejce. Dzięki temu Candy odkryłam Twój blog i Twoje prace. Na pewno będę tu częstym gościem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Wielkie uznanie dla Twojej pracy i tej weny co ją masz. Staję w szeregach po wygraną. piękne to candy i warte kolejki.
    Pozdrawiam. Warunki spełnione.

    OdpowiedzUsuń
  58. wspaniałości, chętnie je przygarnę:) zapraszam na mój póki co skromny blog http://szarlotkowyswiatek.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam się z miłą chęcią i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy i liczę na szczęście. Nagrody przecudne! Serdecznie pozdrawiam - CreaDiva www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Trafiłam tu przypadkiem i zostanę na dłużej. Zgłaszam się do udziału w konkursie. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.