czwartek, 16 października 2014

Aniołek z masy solnej

Witajcie,
bardzo dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze i ciepłe słowa, 
dziś  u mnie pogoda się trochę zepsuła, zrobiło się szaro ale i mgła była tak gęsta rano, że mało co było widać, 
mam nadzieję ,że złota polska jesień jeszcze wróci.
Zaglądam do Was na blogi i coraz więcej z Was pokazuje kursy i ozdoby świąteczne.
Same cudeńka tworzycie, szkoda tylko że nie znalazłam diy na bombkę decoupage ze spękaniami, ale może jeszcze coś znajdę, chciałabym sobie taką zrobić, lub podpatrzeć gdzieś pomysł na wykończenie 2-giej strony bombki, tej bez wzorku z jednolitym tłem.
Moja przygoda z decoupage zaczęła się bardzo niedawno i bardzo wielu rzeczy nie wiem i nie mam o nich pojęcia, czytam podpatruję ale bardzo długa droga przede mną.
No ale każdy kiedyś zaczynał, każdy si uczył teraz przyszła na mnie kolej:).
Poniżej za to moje poczynania z masą solną, to mi już wychodzi, może nie aż tak super jak na niektórych blogach się widuje, ale jednak. mogę śmiało powiedzieć że anioły stały się nieodłaczną częścią mojego życia:).
Życzę Wam miłego, pogodnego dnia.


18 komentarzy:

  1. Tak, aniołki wplatają się w nasze życie i stają się jego nieodłącznym elementem zanim się człowiek zorientuje;-) Czekam na zdjęcia decu, jestem ciekawa co tam sobie tworzysz:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo optymistyczny aniołek :)
    powodzenia w decu i nie martw się zbytnio bo na błędach się człowiek uczy ale godne podziwu jest to że wciąż się rozwijasz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny. Śliczne ma oczka. Ja już trochę się zajmuję decoupage. Oczywiście ekspertem nie jestem, ale już mogę coś doradzić, więc jeśli będziesz miała jakieś pytania to chętnie odpowiem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny, bardzo mi się podoba. Gratuluję talentu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te cieniowania na sukieneczce! Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy z nas się uczył, szukał wskazówek, popełniał blędy, więc na pewno sobie poradzisz ! Aniołek jest śliczny, piękne twarzyczki im tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo, ja tam jestem pewna, że świetnie Ci wszystko wyjdzie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dasz radę z decuperage ,będziesz je robić ślicznie tak jak i aniołki .

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny aniołek :-)
    Powodzenia w decu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Praktyka czyni mistrza :-) Więc głowa do góry! Jestem pewna, że dasz radę i prace będą piękne tak Twoje anioły :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołek uroczy jak zawsze :) Powodzenia z bombkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołek śliczny :-) Inspirello ma dużo filmików odnośnie deku i tam znajdziesz bombkę ze spękaniami ;-) ja taką robiłam w tamtym roku. Choć mi do spękań brak cierpliwości.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Fakt Edyta L. kojarzy się z aniołkami z masy solnej,ale to chyba dobrze bo anioły to pozytywne istoty :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje Anioły są piękne, masz swój styl, a one żyją Tobą...

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny ten twój aniołek :) Dziękuję za sugestię odnośnie kartki, na pewno przemyślę, poczekam tylko czy ktoś coś jeszcze zasugeruje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.