niedziela, 5 października 2014

Aniołek z masy solnej

Witajcie,
pogoda za oknem napawa optymizmem, słońce rozgościło się na dobre, co mi się bardzo podoba, tylko temperatury nie zachwycają, ale w końcu mamy październik,  maliny pod oknem nadal dojrzewają, więc można wyjść, narwać, zrobić jogurt lub po prostu napchać buzię i połknąć:).
A teraz bohater dzisiejszego postu, Aniołek,  wyszedł malutki, ma około 7cm.
Z bieleń  na sukience jestem bardzo zadowolona, wyszły fajnie.
Życzę Wam spokojnej pogodnej niedzieli.



Po uwadze Mari za co bardzo dziękuję aniołka zgłaszam do zabawy

     Cykliczne kolorki u Danutki- Październik

http://danutka38.blogspot.com/2014/10/cykliczne-kolorki-u-danutki-pazdziernik.html

  kolor brązowy bardzo lubię, kojarzy mi się z czekoladą, kawą, cukierkami ... czyli wszystkim tym co uwielbiam.

68 komentarzy:

  1. Fajna, jak na nią patrzę to aż się uśmiecham tak pozytywna energia od niej bije :)

    OdpowiedzUsuń
  2. osiągnęłaś wysoki poziom czynienia swoich prac :)
    śliczny aniołeczek:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny Aniolek :)) Bardzo mi milo ,ze zapisalas sie u mnie na Candy :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudny aniołek -dlaczego goEdytko nie zgłąszasz u Danusi w zabawie w kolorki - on spełnia wszystkie wymogi kolorów na ten miesiąc - no chyba że się nie bawisz u Danusi - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten aniołeczek , jak wchodzę do Ciebie to się uśmiecham .
    Pogoda będzie jeszcze ładna , podobno od środy do niedzieli 10,12 stopni w nocy , a w dzień miejscami 22.
    Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam patrzeć na Twoje prace :-) Powodzenia w wyzwaniu :-) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek przecudnej urody! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny aniołek:))wpisuje się w wyzwanie idealnie:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny aniołek, sama radość na takiego patrzeć. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny aniołek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na widok takiego Aniołka, chcesz czy nie, uśmiech pojawia się na twarzy. Jest piękny, i kolorki do zabawy spełnione, szczęściara, masz już z głowy, a ja nadal segreguję pomysły co by tu zrobić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny aniołek:) podziwiam wyroby z masy solnej, te szczególiki i perfekcje pomalowania:) śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale sliczny Aniolek ,piekne wykonanie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, podziwiam te twarzyczki u tych Twoich aniołków.... Swietne!
    Ja bym tak nie potrafiła chyba... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jest! W ogóle wywołuje u mnie same pozytywne emocje :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna mała anieliczka :) i to spojrzenie...

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny jest ten jesienny aniołeczek ...jeszcze chwilka i u mnie też się zacznie sezon na lepienie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale słodki aniołeczek, ładnie mu w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodki i bardzo pozytywny aniołeczek;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale sympatyczny ten Aniołek. Masa solna to dla mnie czarna magie zarówno jako pólprodukt jak i wyrób gotowy . Poza tym nie umiem nic ulepic paluchami więc zawsze podziwiam jak ktos to potrafi. Fajnie że dołączyłas da Artystek i bawisz sie z nami. Mam nadzieję że Ci się spodoba,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny ten Twój aniołeczek i taki słoneczny :) Serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny aniołek.... dla mnie bardziej beżowo-złoty ale jak "zaliczone" brązy u Danusi- gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Edytko aniołeczek jak malowany,no może tego brązu trochę mało,bo 50% jakoś nie widzę,beżowego kolorku też nie wypatrzyłam ,jednak jest zbyt słodki aby go nie zaliczyć .
    Skoro dołączasz do zabawy,to regulamin masz opanowany na mur beton ,oraz wdrożysz go w życie blogowe.
    Mam nadzieję że w przyszłym miesiącu będziesz też z nami się bawić .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny aniołek! Nie sposób się nie uśmiechnąć widząc jego roześmianą buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodziak z tego aniołka, od razu humor mi się poprawił jak na niego spojrzałam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny aniołek, ma dużo fajnych detali - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Miły aniołek, trudno się nie uśmiechnąć :) Robienie takich miniaturek łatwe nie jest, więc tym bardziej podziwiam i kwiatki i rysy twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny aniołek, aż się buzia śmieje na sam widok takiego cuda!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny aniołek, podziwiam prace z masy solnej- próbowałam raz i wyszły koszmarki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sympatyczny ten aniołek, jest taki radosny! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ słodziaczek Ci się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uroczy Aniołek:) Super kolorki dobrane, i nawet pomimo tego brązowego to wygląda on bardzo wesoło :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Uroczy aniołek;) Zresztą tworzysz cudne prace, chyba ze dwie minuty siedziałam wpatrzona w anioły pod tytułem bloga! Niesamowite!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sympatyczny i do tego to spojrzenie ... Słodziak.

    OdpowiedzUsuń
  35. naprawdę anielskie ma oczka:D piękny!

    OdpowiedzUsuń
  36. Słony słodziak:) Śliczny aniołeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczniuchny aniołeczek :)
    Pozdrawiam :)***

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda, że zdjecia ciut niewyraźne... bo Aniołek ma tak rozbrajająca minkę, że nie sposób nie uśmiechnąć się na jego widok...
    Bardzo, bardzo pozytywna i radosna praca

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniołki jakie by nie były zawsze są śliczne bo to przecież aniołki uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. słodki ten aniołek :) a niby z masy solnej :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Przeuroczt aniołeczek. Idealny w jesiennych kolorkach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. piękny aniołek a to jego spojrzenie jest urocze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Aniołek wygląda przeuroczo. Taki milusi słodziak, że aż ma się ochotę go przytulić:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Słodziutki, podoba mi się:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. uroczy :) bardzo podoba mi się faktura sukienki i te malusie kwiatuszki, które trzyma w rękach :))

    OdpowiedzUsuń
  46. 7 cm?! Nieźle! Uroczy Aniołek! Śliczna sukienka i kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny aniołek. Szczególnie podoba mi się to, że wszystkie szczegóły są tak pięknie dopracowane. Kwiatuszki rewelacyjne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. I mi się buzia uśmiecha do takiego słodziaka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.