wtorek, 28 października 2014

Anielinka mikołajka

Witajcie,
dziś  przedstawiam masosolną anielinkę - "Mikołaja"
z workiem prezentów, niby to dopiero koniec października, ale ten czas tak goni, że zanim się obejrzymy będzie już miesiąc grudzień i dzień 6:) 
a to chyba ulubiony dzień większości z nas. Co prawda ja już duża jestem, ale dziecko we mnie chyba nigdy nie dorośnie:D, uwielbiam dostawać prezenty i słodkości, chyba jak każdy z nas.
Pamiętam paczki na mikołaja, jakie dostawałam w dzieciństwie, pomarańcz, cukierki z galaretką, kalejdoskop, czyli tak zwany obowiązkowy zestaw, kurcze to były czasy, człowiek cieszył się z najmniejszej rzeczy:D 
Miłego i słonecznego dnia:))





20 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super anioł. Napisz jakie farby stosujesz do malowania figurek z masy solnej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho, ho, ho! Ale śliczna, lepsza niż Mikołaj:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna Anielinka :) Panna dla Mikołaja :) Zazdroszczę takiego manualnego talentu:)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, ten czas tak szybko nam upływa...
    Ps. Śliczna ta mikołajka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołajski aniołek jest śliczny:))) Też dostałam kalejdoskop!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka urocza :) I ten błękit nieba w oczach!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No to wprowadziłaś mnie już w klimat świąteczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny mikołaj z tego aniołka,a uśmiech jaki ma uroczy .Nawet ma czapeczkę fanie przyszronioną
    Można sie w nim zakochać i kogoś nim obdarować
    Pozdrawiam cieplutko :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczna Anielinka :))) Zestaw na Mikolaja taki sam dostawalam przewaznie hahahah :) To byly Piekne czasy :)
    Pozdrawiam Cie Serdecznie :)
    I ps. aaa moje biedne uszy hahahah :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziecko które jest we mnie, też chyba nigdy nie dorośnie :) Anielinka śliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak tu mają nie dźwięczeć w uszach ...... ''Co raz bliżej święta!!!!...''
    MIkołajka ładniusia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna Pani Mikołajowa :) My z rodzeństwem zawsze dostawaliśmy siatkę ze "słodyczami" typu mandarynki, brzoskwinie, ananasy... :D Mniam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.