poniedziałek, 6 października 2014

Anielica w szarej sukience

Witajcie,
Poniedziałek i trzeba było rano wstać, ale na szczęście się udało, wstałamjuż po drugoim dzwonku budzika, mistrzyni ja:D
Jeszcze drugie tyle lat poćwicze ile żyje i może nie będę musiała wcale budzika nastawiać tylko sama będę wstawać:D:D:D
Już to widzę, pewnie południe by mnie zastało:)
Czy Wy też tak macie, że rano się podnieść nie możecie a w nocy byście chodziły???

A teraz przedstawiam Anielicę w szarej sukni, 
powstała troszkę temu ,ale dopiero dziś doczekała się swojej premiery.
Ma około 30 cm długości.
 Miłej reszty poniedziałku:)






15 komentarzy:

  1. Piękna anielica! Świetnie połączone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie tak, jak Ty :)Oprócz białego szary to kolejny mój ulubiony kolor, więc anielica dla mnie jest idealna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna, ta suknia, ten wzór, guziczki. Wszystko mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie znoszę porannego wstawania :-)
    Ps. Anielica jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko anielica jest cudowna takie mi się podobają nie krzykliwe ale powiedz mi kochana jak ty to robisz ze u ciebie wczoraj jest dzisiaj a dzisiaj jest wczoraj - kalendarz poprzestawiałaś - sprytnie to zrobiłąś a ja stara baba dalej sie głowię o co tu u ciebie chodzi - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka jest po prostu obłędna!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma piękną buzię ta anielica!!! Kolory też super.

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie lepisz, anioły dopracowane w każdym szczególe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przepiękna, co do wstawania to nie mam problemu ale odpadam późnym wieczorem

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.