poniedziałek, 13 października 2014

Anielica w granatowej sukience

Witajcie, 
dziś po obejrzeniu dziennika zaczęłam mieć mieszane uczucia, dokąd zmierza ten świat???? Skrzywdzone dzieci,przemoc w rodzinie, zastanawiam się czy to się działo od zawsze czy ostatnio coś się porobiło.
Dzieci nie powinny cierpieć przez ludzi, którzy je wychowują, powinnam powiedzieć  zwierzęta, ale zwierzęta dbają o swoje  młode, więc bym je obraziła, porównując tych zwyrodnialców do grupy która dba i wychowuje młode, zastanawiam się dokąd zmierza ten świat?
Gdzie jest kres? Kiedy będzie koniec a może już do niego zmierzamy?



Po tak mało optymistycznym tekście Anioł Stróż...







14 komentarzy:

  1. Cudny, uwielbiam sukienki Twoich aniołów

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!!! He he, oglądając go pomyślałam, tak jak poprzedniczka, że uwielbiam sukienki Twoich aniołów :) Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie z powodu tego ogromu negatywnej energii nie oglądam praktycznie żadnych wiadomości. Wolę pozostać w tym temacie totalnym ignorantem- im mniej wiem, tym jestem szczęśliwsza. Bo niby jak ma mnie wzbogacić natłok informacji o wypadkach, gwałtach małych dzieciaczków, wojnach, terroryzmie i tysiącach innych okropności? To odnośnie pierwszej części postu, a odnośnie aniołka- wyszedł cudowny jak zawsze. Bardzo lubię ten styl aniołków:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ważne w jakiej sukience, piękne anioły - piękne twarze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też sie zastanawiam w którym kierunku zmierza ten świat bo to przerażające, anioł cudowny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudny, niebieski - nie widzę problemu z tym kolorkiem:)
    Nawet podobny do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest, a świat faktycznie zwariował...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.