piątek, 26 września 2014

W brązowej sukience

Witajcie,
dziś chciałam Wam pokazać anielicę w brązowej sukience,
ma około 20 cm
buzię ma troszeczkę inna niż dotychczadowe aniołki, ma lekko wyprofilowany nosek, nie wiem czy na zdjęciu to widać,  może troszkę ale jak ktoś tego nie wie tuo chyba nawet noska nie będzie szukał,
oczy także bardzo fajnie mi się malowało, 
wogóle uważam tego Aniołka za bardzo udanego.
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany to aniołek jest dostępny.

Życzę Wam miłego dnia i udanego weekendu.









12 komentarzy:

  1. Jakie ma urocze stópki:-) taka delikatna ta buzia wyszła. Subtelny, miły aniołek:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko robisz już tak cudowne aniołki . że powinnaś z nimi ruszyć na jakie targi, w listopadzie w Cieszynie będzie piastowski jarmark bożonarodzeniowy, dużo na nim jest szytych, dzierganych , ręcznie wykonanych przeróżnych cudeniek .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jesienny aniołek :))Oczywiście uroczy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny , bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładną ma buźkę, co tam dużo pisać - cały jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszła Ci ta buźka :) I widać nosek :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny aniołeczek ... widać nosek, widać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowo piękna wyszła ta anielica :) Kolory są pięknie dobrane i ten jej błysk :D Jedyne co mi nie pasuje to jej długość. Zawsze mi się wydaje, że twoje aniołki są za krótkie. I powiększsyłabym troszkę stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oki postaram się je inaczej fotografować może wtedy wyjdą dłuższe:D bo są tyle że moje umiejętności foto pozostawiają bardzo dużo do życzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ to miss piękności! Te oczy!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.