czwartek, 4 września 2014

Dwa małe aniołki z misiami w rączkach

Witajcie
dziś mam do pokazania dwa małe aniołi, mają około 10cm.
W raczkach trzymają misia, niestety nie grzeszę umiejętnością robienia zdjęć i na fioletowej sukience miś zlał się z tłem, w rzeczywistości jest brzuchaty i widoczny, kiedyś może w końcu uda mi się robić zdjęcia perfekcyjn e, ale jak do tej pory kiepsko mi to wychodzi i z tego co widzę im więcej zdjęć robię tym efekty są gorsze.
Podczas fotografowania  wydaje się że mam takie zdjęcie jakie bym chciała po wrzuceniu do kompa czar pryska.
Życzę Wszystkim miłego dnian ibardzo dziękuję, że zaglądacie i tyle miłych słów zostawiacie.








9 komentarzy:

  1. słodziaki :)
    co do nauki fotografowania też bardzo długo się tego uczyłam ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko , ale widać fiolet sukienek , może na pierwszym się zlało , ale wcale źle zdjęcia nie wyglądają , nie masz się czym przejmować. Ślicznie lepisz te aniołki , każdy jest inny , a to rzadkość .Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecia przedmiotiw robi sie rzeczywiście trudno i czesto traci sie efekt, ale Tobie wyszly swietnie. Aniolk sai cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Edytko mój Ty wierny komentatorze dziękuję Ci za Twoja obecność :)
    Twoje aniołki są urocze a co do zdjęć w moim przypadku najlepiej sprawdza się dzienne światło, parapet północnego oknia i jednolite tło. Według mnie lampa daje niepotrzebne odblaski a nadmiar "atrakcji" tła odciąga wzrok od fotografowanej pracy ale to moje prywatne zdanie. Pozdrawiam ciepluchno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne:) Widać, że to zadowolone z życia kobietki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko, teraz napiszę ja - nigdzie takich nie widziałam, jesteś pierwsza! Są cudowne, a te misie - super!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.