sobota, 20 września 2014

Duża czerwonoskrzydła anielica i wygrane candy u Iwonki z Szafa4drzwiowa

Witajcie,
dziś przedstawiam Wam Anielicę z czerwonymi skrzydłami.
Jest duża, ma ponad 30cm wysokości i jestem z niej bardzo zadowolona.
na ścianie prezentuje się bardzo ładnie, przyciąga wzrok.




Chciałam się także pochwalić wygranym w candy. Od Iwonki  z Szafa4drzwiowa otrzymałam same śliczne przedmioty 
tabliczki z nazwami ziół

piękny wisior
kamyczkowa kulka

i wszystkie skarby razem

dziękuję Iwonko, wszystko jest śliczne, sprawiłaś mi wielką radość.

20 komentarzy:

  1. Edytko anieliczka jest obłedna, chyba najpiękniejsza z dotychczasowych :-) choć wszystkie śliczne :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna anielica!!! Podziwiam zawsze buźki Twoich aniołów, są śliczne i mam wrażenie że Trochę podobne do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Twoje anioły na ścianie wyglądają mega uroczo ale ten czerwony to jakbyś stworzyła samą siebie patrząc na zdjęcie Twoje!!!!!!!!!!!
    śliczna!!!!!!!!a te oczy wow!!!!!!!!!!!!!!!kłaniam się w pas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :-)
    A anielica rzeczywiście jest bardzo udana :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej :) A w ANieliscy bardoz podobaja mi sie oczka i wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem , że za każdym razem to piszę ale jedna piękniejsza od drugiej :))
    Ta ma pięknie zarysowaną twarz i jest tak delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł z tymi czerwonymi skrzydłami :) Faktycznie przyciągają wzrok

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest bardzo ładna i faktycznie dzięki świetnej kolorystyce najbardziej przyciąga wzrok na ścianie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:-) A aniołek cudowny, piękny ornament na szacie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. coraz piękniejsze te aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. anielica śliczna!!! gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  12. Anioł ma cudowną twarz, piękne oczy. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny anioł, faktycznie wzrok przykuwa. A mnie znów podoba się fryzura :) Istne anielskie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anielica robi wrażenie. Gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!
    Nic dziwnego, że anielica przyciąga wzrok, bo ma cudną twarz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta duża do mnie przemawia... Oj, przemawia... Podoba mi się styl jej wykonania, piękna i zamyślona.... Lubię te twoje anielskie bujanie... :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.