piątek, 12 września 2014

Anioł Stróż nowe spojrzenie

Witajcie,
 dziś przedstawiam Wam mojego nowego małego aniołka, 
oczka wyszły mi nad wyraz ładnie:) 
uszy strasznie mi się podobają, jeszcze nigdzie uszu u aniołków nie widziałam, 
mam nadzieję ,że się nie mylę, 
kiedyś może  uda mi się jeszcze przekłute uszy lub nos zrobić, ale to daleka przyszłość:).
Aniołek ma  20cm wysokości i 10cm szerokości 
i jeżeli ktoś by reflektował to jest dostępny.
Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednimi postami.
Życzę Wam miłego weekendu, słońca pogody i odpoczynku przed nowym tygodniem pracy.

a tu jeszcze słoneczniki, własnoręcznie posadzone, trochę późno i myślałam że już nic z nich nie będzie a one właśnie zakwitły :)



13 komentarzy:

  1. aniołek cudny i taki ciepły :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny aniołeczek, oczy hipnotyzują :) :) I fryzurkę ma fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak biała czekoladka , taka słodziutka :) ja chybateż z uszami aniołka nie widziałam , ma śliczny uśmiech i wesołe oczki , śliczny:)
    aaaa i nowe widzę zdjęcie z ładną i miłą buźką Twoją , i wydaje mi się że niektóre anielice są do Ciebie podobne!
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda widziałam aniołki z uszkami, ale Tobie wyszły one po prostu fantastycznie:-) Uroczy aniołek Edytko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutki, jaką ma kochaną minkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. aniołek ma przesłodkie spojrzenie :):) uroczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakby to powiedziała moja 4latka mamo zobacz jaka fajna złotowłosa :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale słodziak!!! obłędne spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.