czwartek, 25 września 2014

Anielica w żółtej sukience z motylami

Witajcie, 
dziś tylko jeden aniołek , 
jest w zółtej sukience, a motylki wycięte w niej są szare, 
jednak na żywo jest dużo ładniejszy niż na zdjęciu,
na zdjęciu kolory wyglądaj jakby wyblakły i aniołek zatracił swój urok.
Chyba jednak będę się w końcu musiała pokusoić o zakup jakiegoś nowocześniejszego aparatu, bo ten, którego używam ma juz ponad 10 lat albo ciut więcej i chyba jest troszkę wysłużony, 
lub jak też mówią złej baletnicy....
ale od jakiegoś czasu zaczęłam się łudzić,  że  to jednak wina aparatu a nie moje że mam takie zdjęcia:D i tej wersji będę się trzymać
 Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i życzę Wszystkim miłego dnia.





13 komentarzy:

  1. Jakie ładne te motylki. Ja ostatnio jak robiłam zakupy,to zapomniałam kupić takie wykrawacze,a teraz czekam na ostatnie zamówienie i na razie "stop" z takimi zakupami;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna :) słodkie te motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna :) ALe poprzedniej fryzurki nic nie pobije :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Milutka :)
    Edytko nie narzekaj na zdjęcia i aparat, na prawdę nie jest źle.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest. I te błękitne oczęta...

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie zdjęcia są ok :) a anieliczka z motylkami juest urocza, motylki bardzo ładnie wycieniowałaś :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy efekt tych motyli. I rozumiem problemy z fotkami... Też się z tym borykam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna anieliczka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie "dziurawe" anioły wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.