piątek, 5 września 2014

Anielica w czerwonej sukience

Witajcie,
dziś kolejna duża anielica, miała mieć zamknięte oczy, podobne anioły już robiłam ale z zamkniętymi oczami,
 jednak już kilka razy słyszałam, że anioł powonien mieć otawarte oczy,  lub że urok anioła tkwi w spojrzeniu,
 nie bardzo to do mnie przemawia, jednak pokusiłam się o głębokie spojrzenie i tak oto powstała ta Anielica w całej okazałości.
Życzę Wam miłego słonecznego weeknedu, ciepła, bo to już chyba ostatnie podrygi w slonecznych promieniach, nieuchronnie zbliża się do nas jesień, oby była pięjkną polską jesienią , taką z obrazów , że zdjęć





http://www.panoramio.com/photo/81115768   zdjęcie pożyczone z tego adresu  niestety nie jest moje, choćbym naprawdę chciała.


A to już moje zdjęcia :






11 komentarzy:

  1. Ależ jesiennie...
    Anielica piękna, oczy - to już ich cecha wybitna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę sobie takiej jesieni :)
    Anioł piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie kształtne brwi :) Zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne Edyto , muszę popatrzec raz jeszcze bo ta szata jest niesamowicie plastyczna i taka przestrzenna , no a oczy.....
    Czy te oczy mogę kłamac ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest po prostu piękna. Nic dodać, nic ująć. Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jest cudowna Edytko - a wiesz dlaczego bo inna bo twoja pięknie oczy malujesz - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny aniołek Edytko taki z charakterem:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z otwartymi , czy z zamkniętymi oczami anielice wychodzą bardzo ładnie , żeby namalować takie oczy ,to trzeba mieć chyba anielską cierpliwość:)
    Buzie Twoich anielic wychodzą Ci Edytko coraz lepiej , są śliczne , a szatki z dużą fantazją .
    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda jak Turczynka :-) Ale piękna jak wszystkie...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.