niedziela, 24 sierpnia 2014

statka na zakupy - transfer ciąg dalszy

Witajcie, 
dziś chciałam Wam pokazać ciąg dalszy moich szaleństw "transferowych"
Transfer naprawdę wciąga i to jak, na początku powstały podusie do samochodu a później stwierdziłam, że ponieważ fajnie to wygląda, więc idę tym tropem dalej i uszyłam 2 siatki na zakupy, które też ozdobiłam transferem.
 Stwierdzam, że zakochałam się w "transferowaniu".
Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednimi postami i życzę Wam miłej niedzieli .








10 komentarzy:

  1. bardzo takie siatki mi się podobaja - sąładne i ekologiczne i ja również dziękuję że mnie odwiedzasz - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich toreb na zakupy nigdy dość, a ta w czerwoną kratkę wygląda świetnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tej czerwonej :-)
    Uściski :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne motywy ozdobiły torby, od razu nabrały charakteru:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci to wyszło :) Czerwona bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko, szyjesz? Super Ci te torby wyszły, może potem jakieś inne formy? Zawsze chętnie mogę podesłać Ci jakiś wykrój:)

    OdpowiedzUsuń
  7. szyję to za dużo powiedziane, szyję prostokątne kształty:)to wychodzi mi najlepiej a transfer robie na nitro, bo olejkiem lawendowym mi nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  8. Siatka z rowerem!!! <3 Piękna, cudna, najwspanialsza! :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.